איחור באבחון סרטן הערמונית

  • מאת
    דיון
  • #46370 הגב
    [email protected]
    מנהל בפורום

    כיום אני בן 65 , מלפני כעשר שנים עקב תלונות על אי סדירות במתן שתן, צריבות כאבים בבטן תחתונה ובעיקר עקב תפקוד מיני לקוי, רופא המשפחה נהג לבצע לי בדיקת PSA שבמהלך כמה שנים הערכים היו נמוכים ואינם מחשידים למחלה.
    אך למרות שהליקויים הפכו להיות יותר קשים, ועקב תחלופה רבה של רופאי המשפחה בסניף קופת חולים, לא נעשתה לי בדיקת PSA במשך חמש שנים רצופות (04/2008 – 04/2013). להפתעתי ב04/2013 בבדיקה אקראית ערכי PSA היו גבוהים, הופניתי לפי בקשתי לאורולוג שרק הסתכל על תוצאות הבדיקה ולא ביצע בדיקה גופנית בכלל, והוא בקש לחזור אליו בעוד כשלושה חודשים. בזמן המיועד הרופא כנראה הפסיק לעבוד ועבר למקום אחר ואני נאלצתי לקבוע תור חדש לרופא אחר שהיה ביום 23/12/2013. החל ממעבר זה זכיתי לקבל טיפול טוב, הופניתי לבדיקות ביופסיה ובדיקות אחרות שמהן עלה כי אני חולה בסרטן הערמונית. ביום 8/6/2014 עברתי כריתה רדיקלית של הערמונית וכידוע ההשלכות של ניתוח זה קשות מאד לרבות אי שליטה במתן שתן, איבוד מוחלט של הפוריות וקשיים רבים בתפקוד המיני
    שאלתי היא האם עקב אי ביצוע בדיקות PSA לתקופה ארוכה וחוסר הפניה לרופאים מומחים בזמן מהוה רשלנות רפואית? אני סבור כי במידה והיו מגלים את הסרטן יותר מוקדם אזי לא הייתי צריך את הניתוח והיה אפשרי לטפל בתרופות ולהיות במעקב והיו נחסכים ממני כל תופעות הלוואי של הניתוח .

מציג 0 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #46371 הגב
      עו"ד רן שפירא
      אורח

      על מנת לדעת האם היעדר הפניה ומעקב במקרה זה עולה לכדי רשלנות שיכולה הייתה לגרום לנזק, חייבים לעבור בצורה מקצועית על כל הרשומה הרפואית ולהיוועץ עם מומחה.

      אני מציע לך לפנות לעורך דין לבירור פרטני בעניינך.

מציג 0 תגובות משורשרות
מענה ל־איחור באבחון סרטן הערמונית