אופן חישוב קצבת אובדן כשר עבודה בביטוח מנהלים

  • מאת
    דיון
  • #53480 הגב
    סנא זיבק
    אורח

    שלום: אני אחרי תאונה אישית ויש לי תביעת אובדן כושר עבודה ומאושרת השאלה שלי איך מחשבים את קצבת אובדן כושר העבודה זה שכר ברוטו כפול 75% אבל איזה ברוטו שזה כולל נסיעות, תשלום חופשה , חגים ובתי הבראה וכדו' ? או שרק שכר השעות ברוטו אשר יש בתלוש ? הרי אני עובדת שעתי, כמוכן איך מחשבים את השכר הממוצע על מנת לעשות החישוב לפיו? זה לא לסכם את כל התלושים של כל השנה חלקי 12 ?הרי התאונה הייתה ב 22/7/17 בסוף השנה ויש לי וותק של 5 שנים.
    כמוכן איך מחשבים את ההפרשים אשר מגיעים לי עבור הקצבה ? הרי המעביד לא עדכן את השכר בפוליסה וכל הזמן הפריש לפי השכר הישן אשר היה בעת הפקת הפוליסה ולמשך שנתיים הפריש לפי השכר הישן.
    אשמח לקבל את תשובתכם………..
    תודה
    סנא

מציג 2 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #53482 הגב
      עו"ד רפאל אלמוג
      מנהל בפורום

      שלום רב,
      הדבר אמור להיות מפורש בפוליסה. כאשר לא כתוב, הדבר מפורש על פי תלושי השכר, בהתאם לממוצע הכנסות ב 12 החודשים שקדמו לאי הכושר, ובכפוף לתקרה.
      באשר לשיעורי הכיסוי והפרשות המעביד – ככל והפוליסה מוצמדת שכר, הרי שהיה נכון לוודא כי התשלומים המופרשים הינם בהתאם לשכר, וככל ולא בוצעה הפרשה נכונה, יש לבחון את הזכויות למול המעסיק.
      בריאות והצלחה.

    • #53483 הגב
      סנא זיבק
      אורח

      בוקר טוב , אני מודה לך מאוד על התשובה אבל העניין הוא שהמעביד משלם את ההפרשים אשר נבעו עקב אי עדכון השכר והוויכוח הוא על חישוב ההפרשים, הוא טוען שצריך לחשב אך ורק השעות ללא הברוטו שכולל הנסיעות ותשלום חופשה והבראה וכדו' …
      השאלה שלי האם זה נכון משהו טוען ?
      מודה לך מארש ויום נעים ונפלא
      סנא

    • #53499 הגב
      עו"ד רפאל אלמוג
      מנהל בפורום

      נדמה ששאלתך בתחום דיני העבודה ולא דיני הביטוח.

מציג 2 תגובות משורשרות
מענה ל־אופן חישוב קצבת אובדן כשר עבודה בביטוח מנהלים

ביטול