אירוע מוחי

  • This topic has 2 תגובות, 3 משתתפים, and was last updated לפני 13 שנים by חיים שאמלי, עו"ד.
  • מאת
    דיון
  • #43988 הגב
    מנחם
    מנהל בפורום

    שלום רב לעורכי הדין, אני רוצה לשתף אתכם באירוע מאוד מוזר ומצער שקרה לי ולמשפחתי ואודה לתשובתכם מה עלי לעשות. אבי סבל מכאבי רגליים במשך זמן ממושך. כל פעם הוא היה הולך לרופא המשפחה שהיה בודק אותו ואומר לו שהכל בסדר. בסופו של דבר אבי הגיע למיון חדר מיון שם נבדק ונאמר לו שהוא חייב לעבור צנתור. תוך כדי הצנתור נאמר לנו שאבי עבר אירוע מוחי קשה ונפטר. ניסיתי לברר עם הרופאים מה קרה שם בדיוק, אך לא קיבלתי תשובות. ניסיתי גם להוציא את התיק הרפואי אבל אין שם יותר מידי פרטים, באופן מוזר. מה אפשר לעשות ?

מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • #43989 הגב
      עו"ד שירלי מיור
      אורח

      תודה על פנייתך.
      על מנת שניתן יהיה לבחון את השאלה האם מדובר כאן בטיפול רפואי שבוצע באופן רשלני, יש דבר ראשון צורך לאסוף את כל התיעוד הרפואי הקיים בקופת החולים וכן בבית החולים, הנוגע לאביך.
      במידה והינך מעוניין להיות מיוצג ע"י עו"ד, ישנה אפשרות כי עורך הדין יפנה בשמך לאיסוף החומר הרפואי ודע כי ישנה חובה, בהתאם לחוק זכויות החולה, למסור לאדם או למיופה כוחו את מלוא התיק הרפואי הקיים הנוגע אליו.
      לאחר קבלת החומר הרפואי, מומלץ לבחון את הסוגיה מול רופא מומחה בתחום, במקרה זה כפי הנראה מדובר בקרדיולוג, אשר יחווה את דעתו המקצועית האם אכן מדובר כאן בטיפול רשלני אשר הוביל לנסיבות ולתוצאה המצערת של מות אביך, או שמא מדובר בטיפולים שבוצעו בצורה תקינה וסטנדרטית ולפי הנהלים הנהוגים.

      במידה ובית החולים ו/או קופת החולים מציגים תיק רפואי חלקי, או שבתיק אין פרטים מספקים, יש לכך מספר משמעויות משפטיות אשר נשמח להרחיב לגביהם במידה ותהיה מעוניין בייעוץ אישי מעמיק יותר.

      מאחלת לך הצלחה.

      שירלי מיור, עו"ד.

    • #43990 הגב
      חיים שאמלי, עו"ד
      אורח

      יש מספר שאלות שעליהם חובה לענות על מנת לדעת אם יש עילת תביעה ונג מי. תיאור של המקרה, אכן מעורר חשד, לכל הפחות, לאבחנה רשלנית ו/או מאוחרת. אך ייתכן וגם מהלך הניתוח היה רשלני.
      אני מציע לך לאסוף את כל החומר הרפואי, הן מבית החולים בו אביך עבר ניתוח והן מקופת החולים בה אביך היה חבר ולגשת עם המסמכים הרפואיים אל עורך דין המתמחה ברשלנות רפואית, אשר יפנה את המסמכים הרפואיים למומחה הרפואי הרלבנתי, על מנת לבדוק האם במקרהזה הייתה חריגה מסטנדרט רפואי מקובל, כי אז מדובר ברשלנות.

      בברכה,
      חיים שאמלי, עו"ד

מציג תגובה משורשרת 1
מענה ל־אירוע מוחי

ביטול