ביקור רופא תעסוקתי

  • מאת
    דיון
  • #42752 הגב
    סמדר
    מנהל בפורום

    שלום. הייתי לפני 3 חודשים אצל רופא תעסוקתי והיא המליצה להוריד לימאת היקף המשרה עקב בעיות באגליים נםיחות וכאבים. שבוע הבא יש לי ביקור חוזר ובדיוק סוף שבוע הזה מתחילה טיפול חדש כאשר עדיין לא יודעים מה יש לי. יש מצב שכאשר אהיה אצלה לא יהיו לי סימפטומים של המחלה משוםמשהשבוע מקבלת תרופות. האם היא יכולה להחזיר אותי ליום עבודה מלא משום שלא תראה את התסמינים באותו רגע? או שתמשיך את קיצור ש.העבודה כי עדיין לא יודעים מה המצב. תודה

מציג 0 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #42753 הגב
      עו"ד רפאל אלמוג
      אורח

      שלום סמדר,
      לשאלתך, התשובה הפשוטה היא – כן. האם זה נכון לעשות כן מבחינה רפואית / תעסוקתית – אינני יכול להשיב לך. מדובר בשאלה רפואית ולא משפטית.
      יחד עם זאת, אני סבור כי בטרם נבדקים על ידי רופא תעסוקתי נכון לבקר אצל מומחים הרלבנטיים למחלות מהן את סובלת על מנת לקבל הערכה / סיכום של הבעיה הרפואית לרבות התייחסות להיבטים תעסוקתיים.

      בריאות והצלחה.

      עו"ד רפאל אלמוג

      • #42754 הגב
        סמדר
        אורח

        עפ"י התשובה שלך אני מבינה שיש מצב שהיא תחזיר אותי לעבודה ליום מלא? אם אני מראה לה מסמכים שבדיוק נתנו לי תרופה נוגדת דלקת ובגלל זה באותו הרגע אין לי דלקת אבל היא יכולה לחזור האם זה יעזור? או שהיא מסתמכת רק על מראה עיניים?
        תודה

      • #42755 הגב
        עו"ד רפאל אלמוג
        אורח

        אך, שוב, איני רופא.
        כמובן, אם את במהלך הבדיקה תחת טיפול תרופתי, מומלץ להסב את תשומת ליבה. אך, מעל להכל, אני חושב שכדאי לבוא מוכנים עם אבחנות / המלצות של רופאים מומחים בתחום המגבלה.

מציג 0 תגובות משורשרות
מענה ל־ביקור רופא תעסוקתי

ביטול