הזנחת חולה לאחר אירוע מוחי

  • מאת
    דיון
  • #54576 הגב
    דפנה
    אורח

    לא יודעת אם יש לי עילה לתביעה. לפני כשנתיים עברתי אירוע מוחי קשה. העבירו אותי לחדרון במסדרון. האחות הסתלקה והשאירה אותי לבדי. באותו מסדרון היה רעש אימים. קידוחים בקונגו, צעקות, דפיקות בקירות. למחרת תערוכת תמונות.
    ואני שוכבת במיטה מלאה פיפי, מתחננת, בוכה, עומדת על מיטה, לאחר ניקור מוחי. וכולם צוחקים ומגדפים. חזרתי לישון בתוך השלולית. לפנות בוקר
    נעשה שקט. קפצתי לתוך החושך. נחתתי על רגליי. זרקתי את סמרטוטי הרטובים והתיישבתי על כיסא
    האחות. לאחר שעות, הגיעה אחות, ראתה אותי. שאלה אותי מה אני עושה שם. עניתי : מחכה לך. בתוך שניות הגיע צוות. העבירו אותי לחדר. אחת מהן עשתה לי סימן של ״שקט״ על הפה, וביד השניה סימן של סכין על הצוואר. נכנסתי לטראומה. לא דיברתי ולא סיפרתי מרוב פחד. אחרי שבוע שוחררתי, ושוב
    הזנחה. הרופא שכח לבדוק ראייה, הנדרש
    לפי חוק. תקופה ארוכה נתקלתי בכול פינה וזוית,
    כולי סימנים אדומים. כאבים, חרדות, בכי בלתי פוסק.
    עברתי עוד 2 אירועים מוחיים, הפעם אושפזתי במאיר ולא באיכילוב. וכול הזמן הפחד הזה, דיכאון,
    נפילות ללא התראה. מכות בראש. ככה 3 שנים.

מציג 2 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #54587 הגב
      עו"ד רן שפירא
      אורח

      שלום רב,
      מהשאלה קשה ליתן מענה ענייני. על מנת לבחון האם מתן הטיפול הרפואי עמד במבחן הסביר יש לראות את מלוא הרשומה הרפואית בעניינך. בריאות שלמה.

    • #54615 הגב
      דפנה
      אורח

      בוקר טוב
      קיבלתי תשובה, לא עניינית, לצערי. באירוע תיארתי מצב, שבוע העבירו אותי, לאחר קידוח באירוע מוחי, למסדרון, ליד המעליות, האחות המלווה הסתלקה מייד, ואני הושארתי לבדי, בחדרון חשוך, ללא אפשרות קריאה/מצוקה, כאשר במסדרון נערכות הכנות ליום המחרת, לאירוע של הצגת תערוכה. הקידוחים בקירות לתליית התמונות, הצעקות, הרעש, המעליות העולות ויורדות, ואני לבדי בתוך מיטה מלאת שתן, שאי אפשר לצאת ממנה, קוראת לעזרה, בוכה, מתחננת, ואף אחד לא בא. רק לפנות בוקר, נעשה שקט, פשוט קפצתי מהמיטה בחושך, מצאתי את חלוק האחות, התיישבתי על כסאה, וחיכיתי. בבוקר הגיעה אחות מקצה המסדרון, הזעיקה צוות, העבירו אותי לחדר החולים, בדרך, עוד אחת מהן עשתה לי סימן לרצח על הצוואר ושתיקה. התלוננתי לאחר זמן, לאחר שקצת התאוששתי, כמובן שנעניתי בתשובה סתמית, לקח לי זמן רב להתאושש, מרוב פחד מהתוצאות, אבל זה היה אירוע אמיתי! עד היום אני לא יוצאת מהית ללא ליווי.
      קיוויתי למענה, שהעניין ייבדק עם הנוגעים בדבר, אבל לצערי, זה לא קרה.

    • #54619 הגב
      עו"ד רן שפירא
      אורח

      שלום שוב. התיאור שלך מבהיר חוויה לא נעימה שחווית. הוא מתרכז בעיקר בתלונות על מתן שירות והיעדר התייחסות וכפי שכתבתי, לא ניתן לבחון את טיב הטיפול הרפואי במהותו ללא בחינת התיעוד הרפואי המלא. רק מעבר על הרשומה באספקלריה של החוויה שתיארת יוכל לתת מענה מקצועי בדבר קיומו של פגם במתן הטיפול.

מציג 2 תגובות משורשרות
מענה ל־הזנחת חולה לאחר אירוע מוחי

ביטול