חוסר קבלת טיפול רפואי,רשלנות?

  • מאת
    דיון
  • #55679 הגב
    דני
    אורח

    שלום, יש לי בעייה של חוסר סמטריה בעצמות הפנים עקב חבלות ילדות. עצם הזיגומה(לחי) שקועה בימין הגורמת לבלט עין מראה לא אסטטי. לסת עליונה שמאלית שקועה הגורמת לשקע עין שמאל והטייה של הסגר הלסת העליונה.

    אני חבר קופ"ח כללית…הבתי חולים לא נותנים לי טיפול. אני מעוניין לקבל טיפול ולא יכול להישאר במצב הזה, האם יש לי עילה לתבוע רשלנות ולקבל טיפול?

מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • #55718 הגב
      עו"ד רן שפירא
      אורח

      שלום רב,
      איני מבין את אמירתך "בתי החולים לא נותנים לי טיפול". זו אמירה כללית מדי בכדי להתייחס אליה בצורה מקצועית. ככל ואתה חבר בקופת חולים אתה זכאי לקבלת שירותי בריאות הן במסגרת קופת החולים, לא כל שכן במסגרת בתי חולים אליהם אתה מופנה.

    • #55734 הגב
      דני
      אורח

      אני קבלתי הפניות לבדיקות במחלקות פה ולסת של בתי החולים איתם המרפאה עובדת(זה לפי מחוז) בילינסון קבע שלא מטפלים, הלכתי לעוד ביה"ח לקפלן הם ראו מה בילינסון כתבו והחליטו לפי מה שבילינסון כתב… בפועל יש לי לסת עליונה שמאלית שקועה, סטיית לסת תחתונה לימין, וזיגומה(עצם הלחי) בימין שקועה. כל אלה גורמים לבלט עין ימין, שקע בעין שמאל, סגר מוטה שמאלה בלסת עליונה, בעיות נשימה, כפל ראייה, לחץ על המפרק והלסתות, בעיות באוזן שמאל וכאבים בראש.

      יש לי מסמך רפואי מרופא עיניים אוקולופלסטיקה, שציין שיש שברים בשתי הארובות עפ"י CT אך אין צורך לתקן. איזה בן אדם יסכים לחיות עם שברים בארובות הגורמות לבלט מצד אחד ושקע בצד שני וכפל ראייה. אני דורש החזרת העצמות: הזיגומה מימין ולסת העליונה משמאל למקומן הטבעי, ותיקון סטיית לסת תחתונה. האם יש עילה לתביעה? אשמח לעזרה

מציג תגובה משורשרת 1
מענה ל־חוסר קבלת טיפול רפואי,רשלנות?

ביטול