- This topic has 7 תגובות, 2 משתתפים, and was last updated לפני 10 שנים, 8 חודשים by .
-
דיון
-
החוק לזכויות החולה מחייב כל קופה בגילוי נאות ובחובה לחשוף הסכמים וכל מידע שעל הקופה להביא לידיעת המטופל כמו בתי חולים , מכונים ועוד שבהסדר .
כיבוד הפניות לביצוע בדיקות ועוד…
מה קורה מקבל הפנייה לבדיקה כמו MRI לב ופונה לדעת איפה מבצעים את הבדיקה היינו איזה בית חולים, מכון וכו'.. ונתקל בסחבת הנמרחת על פני שבועות וחודשים בסופה הקופה במקום לחשוף בפניות את אותם גופים עונה לו שאין אישור לבצע את הקופה משום שבעבר כבר ביצע בדיקה כזו ובבירור הטענה מול קרדיולוג של הקופה התשובה שלו הייתה שה-MRI היה MRI חזה ולא לב ואם לסכם מה שקרה הוא שהקופה לא רק שסירבה לספק מידע ולחשוב הסכם שלה עם הגופים והמכונים שבהסדר לקביעת תור מולם לאותה בדיקה אלא שגם טענה שקרית כדי להצדיק את סירובה לאי מתן בדיקת MRI שהיא בדיקה יקרה .
אוסיף שתלונות נגד קופה למשרד הבריאות לא עוזרות דבר ומשרד הבריאות מעדיף לטייח ולחפות על הקופות וגם טיפולו נמרח על פני חודשים.
הפעם שוב קיבלתי הפניה לבדיקה יקרה ושוב אני לא יכולה לדעת מי הגוף שבהסדר לביצוע הבדיקה ושוב עברו כשבועיים מאז הפנייה מבלי שאני עדיין יודעת למי לפנות עם ההפניה לקביעת תור לבדיקה ונראה לי ששוב זה ייקח שבועות רבים אם לא חודשים רבים.
לכן, אני רוצה שהפעם לפנות לבית משפט לתביעות קטנות ואף לדרוש פיצוי על בזבוז יום עבודה הטרדה הוצאות ועוד… ולו כדי שהקופה תדע אחת ולתמיד שיתור לא אמתין שבועות כדי לדעת באיזה בית חולים ציבורי או מכון הבדיקה מבוצעת
מה דעתך? אודה על התייחסותך ותודה על זמנך.
גוטי