חשיפה לחומרים כימיים בהריון

  • מאת
    דיון
  • #44583 הגב
    פזית
    מנהל בפורום

    שלום, במקצועי אני לבורנטית ועובדת במעבדה עם חומרים כימיים שונים. כשהייתי בהריון ביקשתי להשמר ולא להחשף לחומרים מסוכנים אך האחראים במעבדה לא עשו בירור מקצועי ומעמיק בנושא ובנוסף טענו כי "אין במעבדה חומרים מסוכנים לנשים בהריון". לאחר התעקשות שלי הרחיקו אותי ממספר חומרים אך עדיין הייתי חשופה. לאחר שילדתי את בני (כיום בן 5 חודשים) נאמר לי כי לו 2 אשכים טמירים והוא יזדקק לניתוח ויש סיכוי גדול שפוריותו תפגע!!!. בעיה זו נובעת מכך שהאשכים שנוצרו בבטן העובר לא ירדו לשק במהלך ההריון. כיום לא יודעים להגיד מהי הסיבה בדיוק אך אחת הסיבות היא חשיפה לחומרים כימיים. אני מקשרת את זה לתקופת ההריון שבה נחשפתי ולא נעשו מאמצים להרחיק אותי.
    האם יש עילה לתביעה?
    האם מגיעים לי פיצויים כלשהם?
    איך אפשר להוכיח את הקשר בין המקרים?

מציג 2 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #44584 הגב
      עו"ד רן שפירא
      אורח

      שלום פזית,

      על מנת לבדוק האם ניתן לקשור את הנזק המתואר לחשיפה לחומרים הכימיים בעבודתך עלינו לעבור על הרישום הרפואי המלא ולדעת אילו חומרים בדיוק נחשפת אליהם במהלך ההריון. ניתן לבצע בדיקה כאמור. לצורף כך את רשאית לפנות למשרדנו באמצעות האתר.

      רן שפירא, עו"ד
      אלמוג – שפירא משרד עורכי דין

    • #54747 הגב
      שלומית
      אורח

      אני עובדת בחדר נקי במפעל לשתלים דנטלים בתוך החדר הנקי יש מכונת שטיפה לשתלים שתכולתו היא חומר נוזל כימי promosolv וישנו גם אלכוהול תעשייתי החדר אטום ללא חלונות או איוורור אני בחודש חמישי להריוני וביקשתי לעבור למחלקה אחרת ונענתי בסירוב האם אני זכאית לצאת לשמירת הריון עכב כך!?

    • #54751 הגב
      עו"ד רן שפירא
      אורח

      שלום רב,
      ככל הידוע לי יציאה לשמירת הריון מחייבת מצב רפואי שמצדיק זאת וזה לא מה שאת מתארת. בכל הנוגע לתנאי העבודה שלך, ככל ואכן מיקום ביצוע העבודה בעייתי הייתי מבקש מהרופא מסמך רפואי בעניין ומציג אותו למעביד.
      בכבוד רב ובברכה ,

      רן שפירא, עו"ד
      אלמוג – שפירא משרד עו"ד

מציג 2 תגובות משורשרות
מענה ל־חשיפה לחומרים כימיים בהריון

ביטול