ללא יכולת להתפרנס

  • מאת
    דיון
  • #57090 הגב
    סמדר גבריאל
    אורח

    יעוץ: אני מוכרת 100 אחוז אי כושר עבודה, ללא יכולת להתפרנס. האם מגיע לי עוד תוספות?  אני עם מגבלות גופניות קשות, לא יכולה לצאת לעבוד, מקבלת 3300 ש"ח, מחזיקה דירה ועוד ….. מה מגיע לי או אם יש וועדות שאני צריכה להגיש כדי שאני יהיה זכאית לגמלה מוגדלת ?

מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • #57120 הגב
      עו"ד רפאל אלמוג
      מנהל בפורום

      סמדר שלום,
      בפנייתך חסרים פרטים חשובים, לרבות גילך, גיל ילדיך (ככל וישנם) והכנסות בן הזוג (ככל וישנו). ככל והינך מתקשה בניידות ניתן להגיש תביעה לענף ניידות במוסד לביטוח הלאומי לקבלת גמלת ניידות, או לחילופין ככל והינך זקוקה לעזרה רבה בביצוע פעולות היומיום (הלבשה, רחצה, אכילה, ניידות וטיפול בהפרשות), ניתן להגיש תביעה למוסד לביטוח הלאומי לקבלת קצבת שירותים מיוחדים. אדגיש, כי לא ניתן לקבל את גמלת הניידות ואת קצבת השירותים המיוחדים במקביל.
      כמו כן, במקרים מסויימים ניתן לקבל תוספת תלויים לקצבת הנכות הכללית, וזאת במקרה ויש לך ילדים עד גיל 18 או בן זוג המרוויח עד 6,014 ₪ בחודש.
      ייתכן וישנן עוד זכויות נוספות במוסדות המדינה ותאגידי הביטוח, אך קשה להעריך על פי הנתונים.
      לכן, מומלץ להיוועץ בעו"ד העוסק בתחום.

      בברכה,
      רפאל אלמוג, עו"ד

    • #57160 הגב
      אשר
      אורח

      אני כרגע מקבל שכר מהביטוח מנהלים על אובדן כושר עבודה עד לתאריך סוף חודש 8 על דמנציה קשה עקב חומרים מסוכנים בעבודה יש דיונים על זה בבית הדין לעבודה להוכחות ויש הוכחות השאלה שנשאלת היות ובעוד 8 חודשים לא תהיה לי קצבה משום שהביטוח היסתיים של ביטוח מנהלים ואים הדיון מול ביטוח לאומי בתביעה לא היסתיים מי משלם לי שכר למחיה ואים כן כמה תודה

      • #57183 הגב
        עו"ד רפאל אלמוג
        מנהל בפורום

        אשר שלום,

        בסיום תקופת אובדן כושר העבודה הזמני, ניתן לפנות לחברת הביטוח למען בדיקתך מחדש וקביעת אובדן כושר העבודה שלך בהתאם, בין אם באופן זמני או בין אם לצמיתות.
        כמו כן, יש לבחון זכאותך לתמלוגי ביטוח נוספים מכוח ביטוחים פרטיים, ככל וישנם.
        מכל מקום, מומלץ להיוועץ בעו"ד העוסק בתחום.

        בריאות שלמה,
        רפאל אלמוג, עו"ד

מציג תגובה משורשרת 1
מענה ל־ללא יכולת להתפרנס

ביטול