רשלנות טיפול בלייזר לנימים ברגליים

  • מאת
    דיון
  • #54022 הגב
    op
    אורח

    עשיתי כמה טיפולים לנימים וזה היה בסדר .הטיפול האחרון לפני חודשיים היה מאוד כואב ,אפילו ששמתי משחת אלחוש . זה היה שונה מהטיפולים הקודמים . במקום שהפצע יגליד והנים יעלם .קרה לי בדיוק הפוך .כל מה שעשתה לי באותו היום נהפך להיות כחול ואדום יותר.
    יותר גרוע מהמצב הרגיל שלו .אני מחכה חודשיים שיהיה שיפור ואין שום שיפור. אמור להיות לי בשבוע הבא תור נוסף. מה אני אמורה לעשות . זה מאוד מפריע לי .אני לא יכולה ללבוש שמלות רק מכנסיים כל הקיץ .הרגלים שלי מלאים בסימנים כחולים. אני לא יודעת מה הרופאה תגיד לי .אבל כנראה היא לא בדיוק מיומנת בזה ויודעת להתאים את חוזק הלייזר לנים. יש לי עור בהיר וכנראה גם דק. אני מבקשת עצה בכל המובנים גם אם צריך לתבוע או צריך לתת לי טיפול אחר בחינם בגלל הנזק שעשתה לי וגם עצה איזה טיפול יכול להעלים לי את כל הסימנים ברגליים.
    בברכה ותודה מראש

מציג 2 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #54029 הגב
      מערכת האתר
      חבר

      נתחיל מהסוף.

      לעניין השאלה איזה טיפול יכול להעלים לך את כל הסימנים אינני יכול לענות לך שכן אנחנו עורכי דין ולא רופאים ולכן עליך להתייעץ עם המומחה המתאים לגבי שאלה זו.

      לגבי הנזק שנגרם לך יש לראות האם מדובר בנזק קבוע או בנזק זמני (למרות הזמן שחלף).
      בנוסף, כידוע טיפולי לייזר לא מבטיחים 100% הצלחה ועל כן לא בטוח כלל שבמקרה הנוכחי מדובר ברשלנות שכן לפעמים טיפולים רפואיים פשוט לא מצליחים.

      במידה ותישארי עם נזק יש לבחון האם הטיפול בוצע לך בצורה האופטימלית ובהתאם לצרכים של גופך.
      במידה ויתברר שהטיפול בוצע בצורה לא נכונה אשר מעלה את הסיכון לכשלון הטיפול בהחלט קיימת אפשרות שתוכלי להגיש תביעת רשלנות רפואית.

      ממליץ לך להמתין על מנת לראות אם המצב משתפר ובמידה ולא לפנות לעורך דין על מנת שהוא יבדוק עם מומחה מתאים האם במקרה הנוכחי מדובר ברשלנות.

      בהצלחה.

      שמואל קשיוב, עו"ד
      אלמוג – שפירא, משרד עורכי דין

    • #54034 הגב
      op
      אורח

      תודה על התשובה.
      והמשך יום נעים.

    • #54174 הגב
      סיגל פרץ
      אורח

      עברתי ניתוח ורידים ברגל ימין בבית חולים אסותא והרופא אמר לי שהוא מוציא לי את הספינה הראשית ולכ יהיו יותר כאבים לאחר ניתוח קשה עם צלקות ברגליים התחלתי לסבול שוב מכאבים ואז הלכתי ליעוץ ואמרו לי לנסות לתקן את הנזק שנוצר לי על ידי זריקות קצף מאז שאני מטפלת אני ממש סובלת מכאבי רגליים

מציג 2 תגובות משורשרות
מענה ל־רשלנות טיפול בלייזר לנימים ברגליים

ביטול