רשלנות רפאית בטיפול שיניים

  • מאת
    דיון
  • #46372 הגב
    בן
    מנהל בפורום

    עשיתי טיפול שורש ובאמצע הטיפול נשברה חתיכה מפצירה בתעלה בשן. לאחר כמה ניסיונות הרופא לא הצליח להוציא את החתיכה.וגם בהמשך טיפול הוא לא הצליח.
    החתיכה יושבת בקצה התעלה.
    מהרופא נמסר לי שהחתיכה יושבת בתעלה. ושהוא ניקה את התעלה טוב טוב. ולא אמור להגרם לי נזק. ובכל מקרה הוא ישים לי סתימה זמנית וכתר זמני ושאני אהיה במעקב חצי שנה ואז אם לא יהיה כל נזק אז הוא ישים כתר קבוע.
    או שאפשר לעשות את זה בניתוח חירוגי.
    האם יש סיכוי שעצם זר בתעלה תגרום לי נזק גם לאחר חצי שנה?
    רציתי לברר אם יש סיבה לרשלנות רפואית ואם כן למי אני יכול לפנות בתחום?
    תודה מראש

מציג 2 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #46373 הגב
      עו"ד רן שפירא
      אורח

      על פניו לא נראה כי אכן נגרם או עשוי להיגרם נזק. ככל וכן, ניתן לשקול לדרוש פיצוי.

    • #55572 הגב
      אזולאי רחל
      אורח

      ביתי, מורן אזולאי בת 39 חולת CP מתגוררת בהוסטל אקי"ם אבן יהודה ומטופלת במרפאת נעורים לצורך בדיקות שיגרתיות וטיפולי שיניים.
      מזה שנה היא באי שקט, הפסיקה לאכול וניזונה בגסטרוסטום, מכה בראשה, ומחזיקה את האוזן , עשיתי לה את כל הבדיקות האפשריות כאשר אני בטוחה שהשיניים שלה מטופלות כראוי (יש לי תוכנית שנתית שעברה במרפאה) בתאריך 29/4/19 "סיום טיפול ומעבר לאחזקה"( לפי הדוח הנמצא בידי). הייתי מתוסכלת וחשבתי מה אני יכולה לעשות ולכן חיפשתי מרפאה מתאימה לבדיקה נוספת ופניתי לאיזי שפירא.
      מסתבר שלמורן רוב השיניים במצב רע, זקוקה לעקירות וטיפולי שורש, חשכו עיניי. שנה שלמה רצתי לכל הרופאים האפשריים, נוירולוגים, פסיכיאטר, רופא אוזניים, עשינו בדיקת גסטרו סקופייה לשלול אפשרות של בעיה בקיבה(חיפשנו סיבה להפסקת האוכל). אני לא יודעת מי מנהל את מרפאת נעורים אבל הם חייבים לתת את הדין על המצב שבו הבת שלי נמצאת הן מבחינת השיניים והן הסבל הרב שאנחנו עוברים.
      הבת שלי מעבדת בגלל הרשלנות שלהם עוד 4 שיניים ועוברת תקופה ארוכה של אי שקט, וסבל נוראי.

    • #55613 הגב
      עו"ד רן שפירא
      אורח

      צר לי לשמוע על הקושי שאתם עוברים. אני מניח שעשיתם בירור רפואי משפטי בנוגע להליך הלידה והאם קיימת עילת תביעה אם לאו. ככל ולא אני ממליץ לעשות כן. לגבי הטיפול הנוכחי, אני מבין את התסכול אבל קשה להתייחס עניינית ללא ראיית המכלול והתיעוד עצמו.

מציג 2 תגובות משורשרות
מענה ל־רשלנות רפאית בטיפול שיניים

ביטול