רשלנות רפואית בניתוח

  • This topic has 4 תגובות, 3 משתתפים, and was last updated לפני 6 שנים by מערכת האתר.
  • מאת
    דיון
  • #46464 הגב
    שחר
    מנהל בפורום

    שלום רב,
    לפני כ 3 חודשים עברתי ניתוח קילה באזור המפשעות. מאז הניתוח, למרות שהרופא כל הזמן אומר לי שזה יעבור יש לי כאב חזק באזור הניתוח עתמו ובאזור האשך השמאלי, הרבה יותר חמור משהיה לפני הניתוח. ממה שראיתי הכאבים אמורים להיעלם לאחר חודש חודשיים, אבל הם עדיין חזקים ועוצמתיים כמו כשבוע לאחר הניתוח. הכאבים פוגמים לי בתפקוד ובשגרת החיים. הרופא,כמובן, טוען שהניתוח בוצע היטב אבל זה לא מסביר למה כואב לי כל כך. האם יש מקום לתבוע, כי לפני הניתוח חתמתי על מסמך שאומר שיכול להיות תופעות לוואי. עדיין יש לי הרגשה שהרופא לא עשה עבודה טובה, גם מהגישה שלו ובעיקר מהעובדה שמאד מאד כואב לי. מה ניתן לעשות?

מציג 3 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #46465 הגב
      עו"ד רן שפירא
      אורח

      כאב הוא עניין סובייקטיבי וקשה על בסיסו לסבור מדוע הוא נגרם, בוודאי מהפן המשפטי. מציע לך לבצע בירור רפואי מעמיק למקור הכאב ולאחר מכן, כאשר יודעים את מקורו לבחון את משמעות הדברים מבחינה משפטית ככל ותהיה.

    • #50781 הגב
      ראובן עורקבי
      אורח

      עברתי ניתוח החלפת מפרק ירך במרץ 16 אני בן 61 וניתוח חלקי. סבלתי מכאבי תופת 5 חודשים פניתי לרופאים מומחים בנושא וכולם שאלו מדוע ניתחו אותי חלקי .וקבעו שאני צריך לעבור ניתוח מלא .הרופא ה3 החליט לנתח מידית ואמר לי שהוא עושה רק השלמה שאלתי מדוע רק השלמה נענתי שאין טעם לשאלתי כמה זמן הניתוח ענה כחצי שעה עד שעה
      כשהיגעתילניתוח בתאריך23 לספטמבר הניתוח ארך כ3 שעות והועברתי למחלקה אחרי 9 שעות.
      ממתין לתשובה. תודה

    • #53197 הגב
      מוחמד גנאים
      אורח

      רשלנות רפואית בניתוח וכתוצאה מכך שותקה לי רגלי לגמרי וטוטלית.מה הוא סך הפיצוי המגיע לי.

    • #53199 הגב
      מערכת האתר
      חבר

      שלום מוחמד,
      שאלתך כללית מדי. צריך לראות האם באמת מדובר ברשלנות רפואית, כמה אחוזי נכות יש לך? כמה סבלת ואתה עתיד לסבול בעתיד? אילו הוצאות היו לך בעבר ואילו הוצאות עתידיות צפויות להיות לך בעקבות הרשלנות, האם הכנסתך נפגעה? ועוד מספר שאלות.

      רק לאחר קבלת כל המידע הזה ניתן יהיה לעשות הערכה כלשהי של גובה הנזק.

      בהצלחה.

      שמואל קשיוב, עו"ד
      אלמוג – שפירא, משרד עורכי דין

מציג 3 תגובות משורשרות
מענה ל־רשלנות רפואית בניתוח

ביטול