תאונת דרכים ללא נפגעים

  • מאת
    דיון
  • #53711 הגב
    חיים חן
    אורח

    שלום.
    לפני כ3 שנים הייתי מעורב בתאונה קלה בכניסה לכיכר שגרמה לשפשוף קל ברכב ג (רכב חברה). לאחר שיחה עם הנהג ברכב ג ביקשתי שימתין לרגע שאשים את הילדים אצל המטפלת בסמוך לכיכר ונחליף פרטים והשארתי לו את מספר הנייד שלי אך לאחר חזרתי הנהג לא היה. הרכב שלי הינו רכב חברה בעל מדבקות לוגו של החברה כולל מספר הטלפון שלה אשר גלויות לכל אחד. באותו הערב התובע טלפן והחלו ויכוחים בינינו לגבי האירוע ועל מי חלה האשמה.
    לאחרונה קיבלתי זימון ע"י שליח לתת עדות במשפט ע"י משרד עו"ד אשר מייצג את חברת הביטוח של הרכב השייך למקום עבודתי ולא התייצבתי (כבר לא עובד בחברה).
    השבוע קיבלתי ע"י שליח דו"ח של המשפט אשר מציין שהשופט קבע מועד נוסף בעוד כ3 חודשים מכיוון שגם הנהג המיוצג על ידי התובעת לא הגיע ולא יהיה מועד נוסף (אין זימון למתן עדות על ידי בית המשפט), בנוסף על פי הדו"ח הובן לי שהוגשה תלונה במשטרה נגדי על אי מסירת פרטים והשופט טען שעל פי האישור שהתובע צירף קיים תיק משטרה ידוע ואף רשום מצב התיק בחקירה וחזקה על המשטרה.
    ברצוני לשאול האם מחובתי להגיע לתת עדות למרות שאין זימון מבית המשפט והאם אקבל מהמשטרה תביעה על אי מסירת פרטים או על אי נהיגה באי זהירות על סמך תיאורו של הנהג הנפגע?
    תודה רבה מראש על המענה.

מציג 0 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #53713 הגב
      עו"ד רפאל אלמוג
      מנהל בפורום

      שלופ רב,
      המשטרה אינה יכולה להגיש תביעה, אלא יכולה לבקש את חקירתך ולהעמידך לדין פלילי. בכל מקרה, נא תשומת ליבך כי אתרנו אינו עוסק בתחום הפלילי, אלא בתחום דיני הביטוח והנזיקין, כך שיש להפנות את השאלה לגורמים רלבנטיים.
      בכל הנוגע לזימונך לדיון, לא ברור מכוח מה נתבקשת להעיד.
      יש לבדוק היטב (ניתן למול מזכירות בית המשפט), האם נשלח אליך זימון מטעם בית משפט.
      יש לבדוק האם ניתנה החלטה מטעם בית המשפט בו מתנהל התיק להתיר את זימונך לדיון לבקשת מי מהצדדים.
      במידה וכן, עליך להגיע ואינך יכול להתעלם מכך.
      בהצלחה.

      בברכה,

      רפאל אלמוג, עו"ד

מציג 0 תגובות משורשרות
מענה ל־תאונת דרכים ללא נפגעים

ביטול