ביטוח צד שני שלא מגיב.

  • מאת
    דיון
  • #50779 הגב
    יוסף
    אורח

    שלום רב!
    אני נהג קטנוע, ולפני למעלה מחצי שנה ארעת לי תאונת קטנוע עם רכב, כאשר נהגת הרכב אשמה.
    הנהגת היתה תיירת, ושכרה את הרכב מחברת השכרה. חברת הביטוח שלי דיברה איתי לפני יומיים, ואמרה לי שהתביעה הוגשה בפברואר האחרון,
    וטרם התקבלה תשובה ראשונית מחברת ההשכרה. מעבר לכך, חברת הביטוח שלי הוסיפה שחברת ההשכרה לא מחוייבים לענות תוך זמן מסויים, ושאין להם "דד ליין", ושמבחינת החברת השכרת רכב הם יכולים לסחוב את נושא התביע לנצח.
    חברת הביטוח שלי ממליצה לי לתבוע את החברת השכרת רכב בבית דין לתביעות קטנות.

    השאלה שלי היא כזאת:
    האם באמת חברת השכרת רכב שמקבלת תביעה מצד שני, לא מחוייבת לענות ולעמוד בזמנים? האם באמת יכולה להגרם כאן "סחבת"?
    תודה רבה!

    יוסף

מציג 0 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #50830 הגב
      עו"ד רפאל אלמוג
      מנהל בפורום

      שלום יוסף,
      אכן מדובר בתופעה ידועה ומוכרת.
      אמנם מדובר בהתנהלות לא ראויה, ואף לא אתית (לה כפופים עורכי הדין במחלקה המשפטית), אך לא ניתן לחייב אותם להגיב, או להגיב תוך זמן נקוב. חברת ההשכרה אינה מחויבת להגיב, בשונה ממסגרת משפטית בבית משפט, שאז היא כפופה למועדים והחלטות.

      בהצלחה!

מציג 0 תגובות משורשרות
מענה ל־ביטוח צד שני שלא מגיב.