תוכנית טיפול שיניים ועוד

  • מאת
    דיון
  • #46060 הגב
    אמא
    מנהל בפורום

    שלום, (סליחה מראש על האורך…)
    אצל ביתי בת ה9 אובחנה בעיה: שן חלבית קדמית לא נפלה עקב שן כלואה החסומה על ידי שן מיותרת, אבחון זה נקבע ע"י האורטודנט בקופת חולים על סמך צילום פנורמי. הטיפול הנדרש לדבריו הוא שילוב של אורטודנט וכירורג – לצורף עקירת השן המיותרת וחשיפת השן הכלואה.
    קבלנו תוכנית טיפול (בעלות גבוהה כמובן) ואשרנו. לפני האישור שאלתי האם הכירורג מומחה לילדים, או שעלי לחפש באופן פרטי כירורג אחר, נאמר לי שהוא לא מומחה לילדים אך לא אמורה להיות בעיה.
    הטיפול הכירורגי התברר כטיפול קשה ביותר, הילדה סבלה מאוד, הכירורג התגלה כאדם חסר כל גישה לילדים שהתייחס לילדה בצורה נוראית והשאיר אותה עם טראומה.
    יום לאחר הטיפול קבלנו פניה מהמרפאה שעלינו להוסיף 700 ש"ח לתשלום, כי בהצעה המקורית לא נכתב כלום לגבי עקירת שן מיותרת. לטענתנו זו פשלה שלהם ואנחנו לא מוכנים להוסיף עכשיו כסף, עניין השן המיותרת כתוב במפורש בתיק של הילדה באבחון הראשוני של האורטודנט, וגם הכירורג ציין עוד לפני תחילת הטיפול את קיומה.
    האם אנחנו צודקים?
    בנוסף – למי ניתן להגיש תלונה על היחס הנוראי של הכירורג? (הנהלת המרפאה הודתה שהוא לא אדם נעים גם למבוגרים ושעשו טעות שהפנו אותנו אליו לטיפול עם ילדה קטנה).
    תודה רבה מראש…

מציג 0 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #46061 הגב
      עו"ד שירי גליקמן
      אורח

      בוקר טוב.

      על כל מטופל לדעת מראש איזה טיפול הוא עומד לקבל ומה העלויות הכרוכות בכך, וחובה על הרופא המטפל ליידע בדבר את המטופל ולקבל הסכמתו מדעת לביצוע הטיפול וכן הסכמתו לעלויות.
      ככל וזה לא ניתן לכם מראש, הדבר בהחלט לא תקין ועליכם לעמוד על עמדתכם בעניין זה.
      באשר להתנהלות הרופא הכירורג- על פניו נראה שהמקום להתלונן עליו הוא בפני הממונים עליו- כלומר: הנהלת המרפאה בה הוא עובד.

      יום נעים,
      שירי גליקמן, עו"ד
      אלמוג-שפירא, משרד עורכי דין

מציג 0 תגובות משורשרות
מענה ל־תוכנית טיפול שיניים ועוד