התנהלות לקויה

  • This topic has תגובה 1, 2 משתתפים, and was last updated לפני 6 שנים by עו"ד רפאל אלמוג.
  • מאת
    דיון
  • #55400 הגב
    נופר
    אורח

    שלום,
    לפני כשנה התקשרו אליי ממגדל להגיד לי שלא ניתן להעביר כספים לפוליסה עד שהיא לא תעבור על שמי (כי הסוכן הנוכחי לא מוכן לעסוק בזה ) שלחתי להם טפסים להעברת הפוליסה על שמי ולאחר מכן גם טפסים לסילוקה כי נהייתי עצמאית וסגרתי אותה. נאמר לי שהכסף עבר והכל טופל ונסגר. כיום לאחר שנה! שלחו לי שוב שהכסף לא עבר ושחסרים טפסים ושאם לא אשלח אותם , הבקשה לסילוק תבוטל. התנהלתי מולם בעבר זמן ממושך עד שהעניין נפתר ושלחתי להם את כל הטפסים שביקשו, אינני יודעת כיצד עליי להגיב כרגע , האם לתבוע אותם על התנהלות כושלת ? אילו צעדים יש לנקוט מולם?

מציג 0 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #55444 הגב
      עו"ד רפאל אלמוג
      מנהל בפורום

      שלום נופר,
      התנהלותה של חברת הביטוח אמנם לקויה וחסרת תום לב, אך אינה עולה כדי עילת תביעה משום שלא נגרם לך שום נזק כספי בגינה.
      אני ממליץ להעביר את הטפסים הנדרשים ולוודא בשנית כי התהליך הושלם בהצלחה.
      לצורך ביצוע הדבר מומלץ להיעזר בסוכן ביטוח שכן מוכן לעסוק ולטפל בתיק הביטוח שלך.

      בברכה,
      רפאל אלמוג, עו"ד
      אלמוג – שפירא, משרד עורכי דין

מציג 0 תגובות משורשרות
מענה ל־התנהלות לקויה

ביטול