עיכוב כספי פידיון פיצויים

  • מאת
    דיון
  • #52535 הגב
    יגאל
    אורח

    לאחר שעזבתי את עבודתי, העברתי ל"כלל ביטוח" את כל המסמכים הדרושים לפידיון פיצויים מביטוח המנהלים (לרבות מסמכים במצב הכנסה על פטור ממס). המסמכים הגיעו ל"כלל" ב- 23.5.17 והסף היה אמור להיות מועבר תוך 30 ימי עסקים. בחלוף הימים (45 ימים קלנדריים) הכסף לא נכנס ומאז ועד היום אני מנהל שיחות אינסופיות עם חברת כלל והסוכן שלי לקבלת הכספים. כרגע הזמן שחלף הם 52 ימי עסקים ועדיין נציגי כלל אינם יודעים מתי יכנס הכסף. הם אף לא מוכנים לספר לי מדוע הכסף לא מועבר ומאשרים שכל המסמכים שלי תקינים לגמרי. הכסף הזה חשוב לי ודחוף לי מאוד. פניתי לממונה על הביטוח ב 23.7.17 ונאמר לי של"כלל" יש 30 ימים להגיב. ב"כלל" רמזו לי שעצם הפנייה שלי לממונה על הביטוח "מסבכת" את העיניינים.
    יש לי תיעוד של כל זמני השיחות עם כלל וזו הפכה להיות ממש העבודה השניה שלי.
    האם יש מקום להתערבות עו"ד לזירוז קבלת הכספים? האם יש מקום לתביעה בגין הזמן, עוגמת הנפש, המתח הנפשי והריביות שאני משלם בינתיים?

מציג 0 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #52545 הגב
      עו"ד רפאל אלמוג
      מנהל בפורום

      שלום יגאל,
      לא ברור מדוע כלל הגיבה כפי שהגיבה, במקום לציין מה הסיבה לעיכוב.
      בכל מקרה, סביר כי כוונתה לכך שהיא כעת חייבת להגיב למכתב על פי הוראות הפיקוח, ולכן זה יתעכב. בכל מקרה, בתגובתה לפיקוח, היא תצטרך לספק הסברים מדוע הכספים טרם עברו.
      אינני רואה בשלב זה מקום להתערבות משפטית. חשוב לראות מה תהיה עמדתה לפיקוח ובהתאם לשקול את המשך הדרך.
      לאחר הסדרת התשלום והעברתו, תוכל לשקול במידת הצורך הגשת תביעה על הפרשי הצמדה / ריבית / נזקים תוצאתיים שנגרמו לך (ככל ונגרמו) עקב האיחור בתשלום.

      בברכה,

      רפאל אלמוג, עו"ד

מציג 0 תגובות משורשרות
מענה ל־עיכוב כספי פידיון פיצויים