פציעה במהלך אימון כדורסל

  • מאת
    דיון
  • #55930 הגב
    מאור
    אורח

    היי
    אני בן 23
    לפני כמעט 7 שנים נפצעתי במהלך אימון כדורסל כאשר נכנסתי במעקה שהיה ממוקם על הפרקט אז מן הסתם היה ביטוח עליי, כתוצאה מהפציעה שברתי את הדן ונזקקתי ללכת למיון להדבקה של פצע עמוק בשפה, באולם שבו התרחש האירוע עד היום אין חיפושים אשר אמורים למנוע פציעות כאלה והוא עדיין לא בטיחותי ברמה מספקת, ובנוסף לזה אני אזדקק לטיפולי שיניים לכל החיים בעלויות שיכולות להגיע לעשרות אלפי שקלים. בזמנו העורך דין הגעה להסדר עם חברת הביטוח לפיצויים על סך 3000 שקלים שכמובן לא חתמתי על ההסדר הזה. האם יש טעם לפתוח את התביעה מחדש ולאיזה פיצוי אני זכאי? האם חל חוק התיישנות עליה?

מציג 0 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #55981 הגב
      עו"ד רפאל אלמוג
      מנהל בפורום

      מאור שלום,
      לפי חוק ההתיישנות, בדיני נזיקין תקופת ההתיישנות הינה 7 שנים ממועד האירוע ובמקרה של קטין – 7 שנים מיום הגיעו לגיל 18, קרי עד גיל 25. ואילו בדיני ביטוח, תקופת ההתיישנות הינה 3 שנים ממועד האירוע ובמקרה של קטין – 3 שנים מיום הגיעו לגיל 18, קרי עד גיל 21.
      משאלתך עולה כי הגשת תביעת לחברת הביטוח, אך לא ברור מה עלה בגורלה. ככל והיא נסגרה, אזי לא ניתן להגישה מחדש מחמת התיישנות כאמור לעיל. כמו כן, מומלץ לבדוק האם הנזקים שנגרמו לבנך נבעו מ"מפגע" כלשהו שהיה באולם הכדורסל או "אשם", אשר מקורו ברשלנות האחראי על תחזוקת האולם. ככל והתשובה חיובית, באפשרותך להגיש תביעת נזיקין לבית המשפט נגד הבעלים של אולם הכדורסל, וזאת עד להגיעך לגיל 25 כאמור. ככל והנך מעוניין לעשות כן, מומלץ להזדרז שכן על מנת להגיש תביעת נזיקין יש לצרף חוות דעת רפואית בתחום הנזק הנטען, תהליך שלעיתים עלול לקחת מספר חודשים.
      נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה,

      בברכה,

      רפאל אלמוג, עו"ד
      אלמוג-שפירא, משרד עורכי דין

מציג 0 תגובות משורשרות
מענה ל־פציעה במהלך אימון כדורסל

ביטול