- This topic has 3 תגובות, 2 משתתפים, and was last updated לפני 11 שנים, 9 חודשים by .
-
דיון
-
שלום,
בני בן ב11 חודשים חש ברע בשבת עקב קשיי נשימה והגעתי איתו לטר"ם פעמיים. פעם ראשונה בסניף מרוחק מביתי ובפעם השניה לסניף קרוב יותר.
בפעם השניה הגעתי לאחר שלא חל שיפור במצבו. חיכיתי בערך 10 דקות עד שפתחו לי את הדלת החשמלית (אני שומרת שבת) למרות שאנשים בפנים הבחינו בי וביקשו מהצוות לפתוח לי את הדלת. הרופא הערבי שקיבל אותי שאל למה הגעתי,דיבר אליי בזלזול וביקש בתוקף שארגיע את התינוק הבוכה כדי שהוא יוכל לבדוק אותו. לאחר צילום רנטגן שנשלחתי לעשות לבני שוב המתנתי מחוץ לדלת החשמלית עשר דקות או יותר עד שהגיעה תיירת שלחצה על הפעמון ואז ניגשו לפתוח. התבקשתי לעשות לבני אינהלציה בבית ולשם כך ביקשתי מסיכה אך נעניתי בתשובה מזלזלת של הרופא לגשת לעיר העתיקה ולקנות שם מבית מרקחת תורן – רק להזכיר שמדובר ביום שבת ואני דתיה. ביקשתי את המסיכה שהשתמשו בה שם ואז הרופא אמר שצריך לבקש ממנהל הסניף. שאלתי מי זה והוא הצביע על האדם שקיבל אותנו כשהגענו. אותו "מנהל סניף" אמר לי: "טוב, בסדר" כאילו עשו לי ג'סטה לפנים משורת הדין.
בקיצור, אתמול התקשרו אליי מהסניף ואמרו לי שבדקו שוב את צילום הרנטגן ולבני יש דלקת ריאות ושאגיע לקבל מרשם לאנטיביוטיקה. כשהגעתי לסניף ראיתי את "מנהל הסניף" שאלתי את הפקידה מי זה? והיא אמרה לי שזה אח שעובד כאן…הרופא גם שיקר והאח הערבי התחזה למנהל.
מה לעשות?