חיוב כספי

  • מאת
    דיון
  • #43219 הגב
    אלקובי אבי
    מנהל בפורום

    קיבלתי מכתב בתאריך 03.02.14 בו מופיע כי זוהי תזכורת שניה בגין הודעה על אי תשלום פרמיה לביטוח שיניים
    במכתב זה נכתב כי לא התקבלו פרמיות בגין ביטוח השניים של המשפחה (אני מבוטח בביטוח שיניים במסגרת העבודה) במכתב מצויין כי החוב עומד כל סכום של 1083 ש"ח + פרמיה לחודש ינואר 2014 ע"ס 92 ובסה"כ 1173
    יצרתי קשר עם חברת הביטוח ולפתע לטענתה חובי הוא 3600 ש"ח ולא 1173 כפי שנכתב במכבתב וזאת בהסתמך על פרמיה חודשית של כ 190 שקל ההבדלים בין הסכומים של הפרמיות נובע מסוג הכיסויי הביטוחי.
    ברצוני לציין כי
    1. עד עתה לא קיבלתי לידיי את פוליסת הביטוח המלאה
    2. רק לאחר שיצרתי קשר עם חברת הביטוח (בעקבות מכתבה) נשלחו אליי בדואר כרטיסי המבוטח עם תיאור הכיסוי הביטוחי
    3. לטענת חברת הביטוח לא שולמו הפרמיות עקב חוסר יכולתה לגבות אותן ישירות מתלוש השכר שלי.
    4.לפתע לאחר שיצרתי עם החברה קשר היא החלה לגבות ממני את סכומי הפרמיות מכרטיס האשראי שלי וזאת מבלי שמסרתי לחברה את המספר בשיחות אלו כלומר מספר זה היה כבר בידה והיא יכלה לגבות מכרטיס זה את הפרמיות כבר מתחילת תקופת הביטוח מבלי לגרום לתפיחת החוב.
    5.ישנה אי הסכמה ביני לבין החברה בנושא מהו המסלול הביטוחי אליו הצטרפתי לטענת החברה בידיה הקלטת השיחה שלי עם הנציג מכירות ולאחר שיאזינו לשיחה זו יקבעו לאיזה מסלוטל אכן הצטרפתי.
    6. אך עם זאת נניח ואכן יתברר כי הצטרפתי בטעות למסולו הביטוחי היקר יותר בכך שהחברה לא מסרה לידי את פוליסת הביטוח ומאחר והחברה לא גבתה את סכום הפרמיה כמו שהתברר שהיא אכן יכלה ולא ידעה אותי לגבי החוב המצטבר היא מנעה ממני לגלות את הטעות הזאת לאורך כל התקופה הנ"ל ובכך גרמה לתפיחת החוב שלי לממדים אלו.
    7.את החברה טענותיי לא מעניינות והיא טוענת כי יש לי אחריות לבדוק דברים אלו
    מה אני יכול לעשות במקרה כזה??? תודה מראש על העזרה

מציג 0 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #43220 הגב
      עו"ד רפאל אלמוג
      אורח

      עמוד על קבלת הפוליסות. זו זכותך וחשוב מאוד שתעיין בכיסוי הביטוחי שלך.
      אם היה לחברת הביטוח אמצעי תשלום, טענותיה שוות כקליפת השום. בכל מקרה, במקרה של איחור בתשלום, מוטלות על חברת הביטוח חובות בחוק. על חברת הביטוח להמציא 2 מכתבים בדואר רשום.
      לגבי המחלוקת בדבר היקף הכיסוי הביטוחי – די קשה לי להתייחס משום שלא ראיתי את טפסי ההצטרפות. כל עוד לא קרה מקרה הביטוח ולא חל שינוי במצב הבריאותי, הנושא ניתן לשינוי. הייועץ עם סוכן הביטוח שלך.
      בנסיבות, אין סיבה שתשלם הפרשי ריבית ופיגורי תשלום.

      בברכה,

      עו"ד רפאל אלמוג

מציג 0 תגובות משורשרות
מענה ל־חיוב כספי