איחור באבחון מחלה

  • מאת
    דיון
  • #44217 הגב
    איגור
    מנהל בפורום

    שלום לכל חברי הפורום.
    לפני כשנתיים פניתי לרופא כירורג בהפניית רופא המשפחה בשל כאבים חזקים בבטן התחתונה. בהתחלה חשבו שמדובר בבקע משפעתי ושלחו אותי לכל מיני בדיקות שלא הניבו דבר. ככל שהזמן חלף הכאבים המשיכו להתגבר והתחלתי לחוש כאבים באשכים ואף אחד פשוט לא הבין מה המקור לכאבים. לאחר בירור ממושך התברר כי המקור לכאבים בכלל בבעיה בעמוד השדרה התחתון. אינני יודע האם ניתן היה למנוע את הבעיה בעמוד השדרה והאם האיחור בבעיה גרם נזק, אך אני מאוד כועס על אופן הטיפול שקיבלתי והסבל הרב שנגרם לי גם מבחינה פיזית וגם מבחינה נפשית (כבר חשבתי שיש לי מחלה קשה). האם אפשר בנסיבות להגיש תביעה כנגד קופת החולים שלי ?

מציג 0 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #44218 הגב
      עו"ד שירלי מיור
      אורח

      איגור שלום,
      מאוד חשוב לדעת מהי אותה "בעיה" בעמוד השדרה, האם אכן ניתן היה למנוע אותה והאם היא נוצרה עקב איחור באבחונה או שמא מדובר בבעיה שהיה מתרחשת בכל מקרה.
      בנוסף, יש לבחון האם הכאבים שחשת בבטן, שעברו אח"כ לאשכים, היו צריכים בהכרח להוביל למסקנה כי מדובר בבעיה בעמוד השדרה. יכול להיות שבוצעו לך בדיקות על מנת לאבחן מאיפה נובעת הבעיה, בשיטת האלימינציה, ואכן היה מדובר בבדיקות הנכונות שהיה צריך לבצע.
      אני ממליצה לך שתברר את הנושאים הללו, לאחר איסוף מלוא התיעוד הרפואי הרלוונטי, מול מומחה רפואי בתחום אשר יבחן האם הייתה כאן חריגה כלשהי מסטנדרט רפואי תקין אשר הוביל לנזק שנגרם לך. במידה והתשובה לכך היא חיובית, רק אז ניתן יהיה להעריך האם ישנו סיכוי לבסס תביעת רשלנות רפואית.

      בהצלחה,
      שירלי מיור, עו"ד.

מציג 0 תגובות משורשרות
מענה ל־איחור באבחון מחלה