חשש לרשלנות רפואית

  • מאת
    דיון
  • #44199 הגב
    ברוריה
    מנהל בפורום

    בני מאז היותו ילד היה מטופל באופנים שונים קלינאית תקשורת ריפוי ועיסוק ובשלב יות מאוחר אובחן AD/HD בעיות קשב וריכוז והיפר אקטיביות עם בעיות רגשיות האבחון התבצע בתל השומר. הוא החל לקבל ריטלין שאומנם השפיע על השגיו בלימודים אבל היה מנותק מסביבתו, לכן הוחלף לאדרל וגם שה לא עזר בגיל 13 לערך חלה החמרה בתפקודים החברתיים שלו והבעיות הרגשיות החמירו עד שבגיל 15 אושפז בגהה במחלקה ו ומאוחר יותר במח' ד בגיל 17 שוחרר על ידי מאחר ולא ראיתי שום הטבה בקשיים שהיו לו. השאלה היא האם האבחון שלו כילד AD/HD היה מוטעה והטיפול בו לא היה נכון? כי ידוע שקשיי קשב וריכוז יכולים לנבוע מבעיות נפשיות והכדורים שבהם טופל החריפו את בעייתו. יש מקום לתבוע על רשלנות רפואית כי עד היום לא יצא ממצבו הקשה למרות כל הטיפולים בהם טופל הוא אינו יוצא מהבית חוסר תפקוד מוחלט כיום הוא בן 21

מציג 0 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #44200 הגב
      עו"ד שירלי מיור
      אורח

      ברוריה שלום,

      למרות שעל פניו, טיפול בקשיי קשב וריכוז כיום הינו מקובל שיהיה באמצעות כדורי ריטלין, בהחלט יכול להיות מצב שטיפול זה אינו מתאים בכל מקרה ומקרה ולא יכול להיות שיהיה פתרון יחיד. באשר לשאלה האם במקרה הספציפי של בנך הטיפול היה שגוי ומוטעה, יש לבחון זאת ע"י בחינת מלוא התיק הרפואי של בנך והתייעצות עם מומחה רפואי בתחום שיחווה את דעתו בנושא.
      התוצאה לפיה בנך שהוא כיום בן 21 אינו יוצא מביתו וחסר יכולת תפקוד הינה תוצאה שבוודאי לא הייתה אמורה לקרות. גם כאן נשאלת השאלה, האם מדובר בתוצאה שכלל לא נגרמה ממה שאת חושבת? האם ייתכן כי מדובר בתוצאה לסיבה רפואית אחרת לחלוטין. על כן, כאמור, אלו שאלות שיש לבחון אותן לעומק מול תיעוד רפואי ורופא מומחה רלוונטי.
      במידה ואכן יימצא שהטיפול שבוצע לבנך לא היה מתאים עבורו ואותו טיפול הוביל למצב בו מצוי כיום בנך, בהחלט יהיה מקום במקרה זה להגיש תביעה בגין רשלנות רפואית.

      בהצלחה ומאחלת בריאות,
      שירלי מיור, עו"ד.

מציג 0 תגובות משורשרות
מענה ל־חשש לרשלנות רפואית