- This topic has 2 תגובות, משתתף 1, and was last updated לפני 7 שנים, 6 חודשים by .
-
דיון
-
שלום,
פניתי לחברת מגדל למשוך את כספי הפיצויים ונתקלתי בשתי בעיות.1. טיפול רשלני וגרירת זמן בתהליך שחרור הפיצויים שעובר את משך הזמן שמוגדר באמנת השירות.
האם החברה צריכה לעמוד בלוחות הזמנים של אמנת השירות , אם כן, מה אני יכולה לעשות במידה ויש חריגה מהזמן המוגדר באמנה ?2. החברה העבירה בטופס 161 את הסכומים שנמצאים בפוליסות ואתם נגשתי למס הכנסה כדי לקבל פטור ממס.
אכן קיבלתי ממס הכנסה את הפטור לפי המצויין בטופס 161.
לאחר שעבר הזמן שציינתי בסעיף הראשון, מתברר לי שהסכום שנמצא בפוליסה גבוה בכ- 20% ממה שצויין בטופס 161 שנרשם בעקבות המידע שהעבירה החברה.
מהחברה קיבלתי הסבר שהפער נובע מחישוב הרווחים.
אני לא מכירה תוכניות שעושה רווח של 20% תוך חודשיים.
בכל מקרה, החברה טוענת שאין לי ברירה אלא לשלם 50% מס הכנסה ולא ניתן להשאיר את היתרה החייבת במס.
עקב טעות של החברה אני נאלצת לשלם מס הכנסה
האם אכן החברה צודקת ?באופן כללי, מה תפקידו ויכולותיו של המפקח על חברות הביטוח (מעבר לשליחת בקשה להסברים מחברת הביטוח) ?
תודה רבה