- This topic has תגובה 1, משתתף 1, and was last updated לפני 11 חודשים, 2 שבועות by .
-
דיון
-
שלום לכם, הגעתי במקרה לדף שלכם אחרי חוסר אונים ודמעות ללא הרף. כיומיים לפני פסח 2024 ניגשתי למרפאת שיניים לצורך השלמת שן קדמית שבורה. זו הייתה מטרת הטיפול. הרופא המטפל הציע והתנה את התיקון בנוסף לקיצור 'מינורי' של השניים הקדמיות. הבטיח ולא קיים מאחר והתוצאה הנוכחית איננה מינורית ופוגעת באסטטיקה הכללית, בנראות הכוללת וכמובן גם בביטחון העצמי שלי. פניתי אליו מיום למחרת הטיפול ועד לאתמול לא קיבלתי רצון אמיתי לתיקון הנעשה חוץ מלקבל את הכסף שלי בחזרה שמעולם לא ביקשתי! הכסף לא יתקן את המצב המעוות! אני נאלצת לברר על הליך של ציפוי שיניים שכבר נשלל ממרפאה אחת בטענה שלא יחזיק ולא יהיה עמיד. אני עתידה לקבל חוות דעת נוספת ממרפאה אחרת בעניין שלי. אני אובדת עצות. נעשה לי עוול.לבינתיים אני זורקת כספים בלי פתרונות עם עוגמת נפש ועצב גדול. הרופא המטפל מתכחש לנזק ולטענתו יש תמונות של לפני ואחרי 'להגנתו'. היכן לקיחת האחריות ושביעות רצון הלקוח על הליך שנעשה בלי רגישות ובלי התאמה אישית אליי? הליך פזיז שנתתי את הסכמתי רק כדי לתקן את הבעיה לשמה הגעתי ויצאתי בנזק גדול פי כמה. המרפאה שלו מרושתת מצלמות, ויש ברשותי גם הקלטת שיחה מאתמול בכדי להסביר את הלך הרוח האגרסיבי, התוקפני והלא מתחשב מטעמם. אוסיף ואומר כי הרופא המדובר 'עתור' תביעות נזיקין שהתגלו לי בדיעבד… 🙁