רשלנות של המכללה וחוסר נגישות

  • מאת
    דיון
  • #55512 הגב
    עדן
    אורח

    היי שלום
    אני סטודנטית להסבה לעבודה סוציאלית במכללה מוכרת של המלג, אני פונה כי אני מעוניינת לדעת האם יש לי עילה לתביעה נגד המכללה.
    אבא שלי חולה בניוון שרירים ואימי הייתה המטפל העיקרי שלו, מכיוון שהיא חלתה היה לה גידול ביד ימין עברה ניתוח מאוד קשה ולא חזרה לתפקוד מלא ביד אני הפכתי למטפל העיקרי שלו. היו לי איחורים בקורס מסוים והמרצה החליטה שהיא לא מאשרת לי להיכנס למרות המצב הבעייתי שבגללו אני מאחרת בעצם הטיפול באבי בבקרים העברה שלו מהמיטה לשירותים ולכיסא גלגלים. בנוסף לכך בסוף השנה קיבלתי הערכה לא טובה מצד המדריכה שהדריכה אותי בהכשרה, בהכרה היו לי מטופלים שקיבלתי באופן קבוע 8 חודשים. המדריכה כתבה עלי חוות דעת לא טובה בצירוף העובדה שגם היא טענה שאיחרתי הרבה להכשרה ובעצם לא עמדתי בדרישות הקורס, מנגד יצרתי קשר טוב עם מטופלי והצלחתי לסייע להם. בנוסף לכך הייתה איזה עבירה אתית שעברתי עליה בלי ידיעתי ומששיתפתי אותה על כך ציינה זאת בפני המכללה. כתבתי מכתב שפירט בדיוק את התרחשות הענייניים וזומנתי לשיחה במכללה. בשיחה נתנו לי להבין שיש 3 אופציות שהם יכולים לעשות אחת מהן היא פסילה של כל שנת הלימודים שלי אף על פי שנכון לכרגע הממוצע שלי עומד על 92. האופציה השנייה היא פסילה של שנת ההכשרה והקורס שאליו איחרתי- דבר שמאלץ אותי לשלם להם על עוד שנת לימודים ומכריח אותי לבצע מסלול של 3 שנים במקום שנתיים. האופציה השלישית היא שיעבירו אותי על תנאי, ושאהיה תחת ביקורת קפדנית של המכללה.
    ובנתיים אני צריכה להמתין לתשובה ולהיות נתונה לחסידיהם של סגנית הדיקאנט וראש מדור הכשרה של המכללה. אני רוצה לדעת האם יש לי עילה לתבוע אותם? מה הסיכונים והסיכויים, אני מרגישה שנעשה לי עוול, במידה ויוחלט לפסול לי תשנת לימודים או שנת הכשרה מלאה אני רוצה לתבוע אותם על עוגמת נפש אבל מה עוד אפשר לעשות?

מציג 0 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #55520 הגב
      עו"ד רפאל אלמוג
      מנהל בפורום

      שלום עדן,

      למרות הנסיבות המצערות שתיארת, על פניו, לא נראה שקיימת עילת תביעה כנגד המכללה, שכן, סביר כי המכללה פועלת בהתאם לתקנון אשר מוסדר מול המל"ג שעליו חתמת בעת הרישום ללימודים.

      בברכה,

      רפאל אלמוג, עו"ד
      אלמוג – שפירא, משרד עורכי דין

מציג 0 תגובות משורשרות
מענה ל־רשלנות של המכללה וחוסר נגישות