אי זיהוי דלקת קרום המוח

  • מאת
    דיון
  • #44144 הגב
    אמיל
    מנהל בפורום

    במשך יומיים סבלה בתי בת השנתיים מחום מאוד גבוה שלא ירד למרות טיפול תרופתי. רופא הילדים שבדק אותה אמר שזה התקררות בלבד. יום למחרת החום לא ירד וזה היה נראה לי חריג. פנינו למיון ולאחר זמן קצר אובחן אצל בתי דלקת קרום המוח שהיה ניתן לאבחן אותה מוקדם יותר. לפי מה שקראתי באינטרנט ככל שמאבחנים מהר יותר את המחלה כך הסיכוי שיישאר נזק נמוך יותר. תודה לאל בתי טופלה בבית החולים ואחרי מספר ימים שוחררה וכעת הכל בסדר וכנראה שלא יישאר לה נזק. מה אפשר לעשות ?

מציג 0 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #44145 הגב
      עו"ד שירלי מיור
      אורח

      אמיל שלום רב,
      לפי תיאורך, נראה כי בתך אומנם אובחנה כסובלת מדלקת קרום המוח באיחור אולם, על פניו, האיחור בגילוי לא גרם לנזק בנסיבות המקרה הספציפי. עם זאת, מומלץ להפנות את המסמכים הרפואיים הרלוונטיים למומחה רפואי בתחום אשר יענה לשאלה האם נגרם נזק כלשהו לבתך עקב האיחור בגילוי, אף נזק זמני שחלף. בנוסף, מאחר ועושה רושם כי מדובר במקרה שאירע לא מזמן יחסית, מומלץ לעקוב אחר מצבה הרפואי של בתך על מנת לשלול כי אכן לא נגרם כל נזק עתידי לצמיתות.
      חשוב להבין, כי אחד הרכיבים ההכרחיים לשם הוכחת רשלנות רפואית הוא רכיב הנזק שנגרם. ככל ולא נגרם לבתך כל נזק, סיכויי התביעה אינם גבוהים. במידה ונגרם נזק, ולו זמני שניתן להוכיחו, ישנו בהחלט מקום להגשת תביעה ובחינת המקרה יותר לעומק.

      מאחלת בריאות שלמה לבתך הקטנה,
      שירלי מיור, עו"ד.

מציג 0 תגובות משורשרות
מענה ל־אי זיהוי דלקת קרום המוח