דחיית תביעה לביטול פרמיית א.כ.ע

  • מאת
    דיון
  • #60215 הגב
    אייל
    אורח

    יש לי פוליסת חיים ובה סעיף שאם יש לי א.כ.ע אז אני מקבל את כל תשלומי הפרמיה מתאריך התביעה ופטור מתשלום פרמיה לאלתר לפוליסה זו.
    הצגתי בפני חברת הביטוח אוגדן בן עשרות דפים ובו מסמכים עדכניים ורלוונטיים על מגוון בעיות רפואיות מגבילות ,קשות ומזכות שנקבעו עי רופאים מומחים בכירים ממגוון תחומי הרפואה , חברת הביטוח בחרה לשחק איתי,זימנו אותי למסםר פגישות קצרות עם רופאים מטעמם אשר בדקו אותי בדיקה שטחית ולא רלוונטית,הצהירו ( מוקלט) שלא ראו את החומר וקבעו שאני מסוכץגל לעבוד.
    יש לציין שאינני עובד כבר 2.5 שנים והוציאו אותי בכפייה לגמלאות עם קצבה חלקית בשל תפקוד נמוך שנתגלה לאחר מכן כמכלול בעיות רפואיות.
    חברת הביטוח מסתמכת על קביעת הרופאים ועל שקרים שאומתו במהלך העימות מול החברה ( טענו שראו צילומים למרות שלא מסרתי צילומים,או שטענו שראו את כל החומר ובפועל מתועד בהקלטה וצילומים שהחונר שאמור היה להיסרק נזרק כנראה עי חניך מתוסכל)
    הגשתי תלונה לפניות הציבור של החברה והגשתי תלונה אצל המפקח על הביטוח ושוק ההון על כך שאין שום הלימה בסיסית בין אבחוני הרופאים שמטפלים בי למול קביעות הרופאים מטעם.
    טענתי היא פשוטה,הקביעה נעשתה עי רופאים שתפקידם לרצות את משלם החשבון ולא את המאובחן ולעגל את התמונה כדי ליצור מצג שווא, כאשר אדם נפצע בתאונה או עבר ניתוח,ניתן בנוסף למסמכים להוסיף בדיקה פיזית לאימות מצב רגעי נתון אך כאשר אדם חולה במגוון מחלות אוטואימוניות ודלקתיות מתמשכות על פני שנים והכל מתועד עי מומחים בתחומם לא ניתן לבחון מצב רגעי כאשר מדובר במחלה בעלת מאפיינים משתנים ומחמירים.
    ערערתי למפקח על הביטוח ברוח הדברים בצירוף מסמכים עדכניים ומחמירים על כתב הדחייה ההזוי.
    איך אפשר להמנע מהגעה לבית נשפט לתביעות קטנות או תביעה משפטית על קשירת קשר לביצוע מעשה מרמה והונאה ומניעת כספים מלקוח בדרכי מרמה

מציג 0 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #60253 הגב
      עו"ד רפאל אלמוג
      מנהל בפורום

      אייל שלום,

      במקרים רבים אין מנוס אלא להגיש תביעה משפטית נגד חברת הביטוח. על פניו, נראה שנסיבות פנייתך מהוות מקרה שכזה.
      חשוב להדגיש כי ע"פ פסיקת בית המשפט העליון, חברת הביטוח מוגבלת בטענותיה לאמור במכתב הדחיה הראשון, ובחינת התיק מחדש במסגרת ערעור מאפשרת לחברת הביטוח להרחיב את חזית טענותיה מעבר למכתב הדחיה. דבר זה, עלול לפגוע בסיכויי התביעה באופן משמעותי.
      מכל מקום, על מנת לבחור בדרך הפעולה הנכונה בנסיבותיך, מומלץ להיוועץ בעו"ד העוסק בתחום.

      בברכה,
      רפאל אלמוג, עו"ד

מציג 0 תגובות משורשרות
מענה ל־דחיית תביעה לביטול פרמיית א.כ.ע