דחיית תביעת אובדן כושר

  • This topic has תגובה 1, 2 משתתפים, and was last updated לפני 11 שנים by עו"ד רפאל אלמוג.
  • מאת
    דיון
  • #42423 הגב
    איילת
    מנהל בפורום

    שלום,עברתי סיבוך רפואי חמור במסגרתו שהייתי בטיפול נמרץ כחודשיים,קיבלתי אישור מחברת הביטוח לאובדן כושר לכשנה וחצי,עתה שוב נבדקתי ע"י רופא החברה והוא הפסיק את אובדן כושר,בחוות דעתו שהועברה אלי אין קשר ביני לבין חוות הדעת! הוא מצין שם דברים וכותב שתסמינים אלו הם ע"פ דווח שלי ללא תיעוד רפואי,לכל הדברים הגשתי תיעוד! הוא ביקש שאצלם ואשאיר לו במזכירות וכך עשיתי,האם יש טעם לפנות לערעור בחברה?אצל בורר? או לבית המשפט ישירות? תודה,מדובר על חברת מנורה,הם מציינים במכתב שערעור אפשר להפנות למנהלת מח' תביעות בחברה,או לבורר…

מציג 0 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #42424 הגב
      עו"ד רפאל אלמוג
      אורח

      איילת שלום,
      באפשרותך לפעול באחת הדרכים הבאות:
      1. הגשת ערעור לחברת הביטוח. מעין דרישה חוזרת, שאיני רואה כיצד תסטה חברת הביטוח מעמדתה הראשונית, כאשר המומחה מטעמה קבע את שקבע. לכל היותר תאפשר לך בדיקה חוזרת, במסגרתה רק תוכל לחזק עוד יותר את חוות דעתה. או לחילופין תפנה אותך לבדיקה נוספת אצל רופא אחר. במצב שכזה באם המומחה יקבע כי אינך באי כושר, כמו הראשון, עמדת חברת הביטוח חזקה יותר, שכן כעת לרשותה 2 חוות דעת. בקיצור לא מומלץ. לכך יש להוסיף כי בפנייה אל חברת הביטוח את למעשה מאפשרת לה לבצע מקצה שיפורים לנימוקי דחייתה, הגם שהיא אינה יכולה להעלות עוד טענות ממכתבה הראשון, כפי שקבע המפקח על הביטוח בחוזר שקיבל תוקף על ידי בית המשפט העליון.
      2. פנייה לרופא תעסוקתי מטעמך והגשת תביעה משפטית לבית המשפט. זו האופציה העדיפה לטעמי במצב הקיים, בין השאר לאור הנימוקים שכתבתי מעלה.

      אשמח להרחיב ביתר בשיחה טלפונית.
      את מוזמנת לפנות אלי בכל עת למענה נוסף.

      בברכה,

      עו"ד רפא אלמוג
      אלמוג שפירא משרד עורכי דין

מציג 0 תגובות משורשרות
מענה ל־דחיית תביעת אובדן כושר