- הנושא הזה ריק.
-
דיון
-
שלום, אני כבר שנים סובלת מטיפול לקוי של הקופה ואשמח לדעת אם ניתן לעשות משהו, כי זה ממשיך. לפני מס' שנים נכנס לי חומר לעין שגרם לצריבה וכאב חזק. המצב החמיר ופניתי למוקד שם נאמר לי כי לא מדובר בחומר מסוכן ושזה יעבור. אלא שזה החמיר ונהיה נזק בעין וביקשתי תור דחוף ולא קיבלתי. אף אחד מהנציגים לא ידע לתת מענה וגם שאני בעצמי הבאתי להם רשימת מקומות הם בכלל הפנו אותי למקום שלא מקבל. רק זמן רב אח"כ אני בעצמי מצאתי לאן ללכת ושם קיבלתי טיפול שלא הועיל ופניתי לרופאה אחרת שאמרה לי להמשיך בטיפול (למרות שמדובר בטיפול מוגבל בזמן וגם ציינתי שזה לא עוזר). אחרי חצי שנה שזה לא עבר התיעצתי בפורום רפואי שם נאמר לי לפנות למומחה קרנית. פניתי לרופאת עיניים בבקשה להפנייה למומחה קרנית והיא סרבה. מאז העיניים נהיו מאד רגישות ומדולקות ולפני חצי שנה התחלתי לסבול שוב בצורה קשה ואחרי חודשיים שוב הגעתי לתור דחוף ושוב נאמר שזו דלקת וקיבלתי שוב טיפות שלא עזרו. שוב פניתי לפורום והתיעצתי עם מומחה קרנית שישר זיהה את הבעייה שלא אובחנה בקופה ואמר שיש צורך בטיפול מתקדם ולא בטיפות שאני מקבלת. פניתי לרופאת משפחה עם האבחנה שלו והיא זלזלה ופסלה את זה. אז הלכתי ל-2 רופאי עיניים בקופה עם האבחנה הזו והם אישרו את זה , אך שוב לא הופנתי לטיפול המתקדם. בגלל שנים של חוסר טיפול הגעתי למצב בלתי נסבל ובלית ברירה בגלל אי מענה מהקופה פניתי לתור פרטי שאבחן את מצב המחלה ואבחן משהו נוסף שלא אובחן בקופה. כרגע אני מתחילה טיפול פרטי של אלפי שקלים כי הקופה השאירה אותי ככה. אציין שזה לא המקרה היחיד. לפני שנה התפרצה לי מחלת עור שגרמה לי נזק בפנים ולא יכולתי לאכול. התקשרתי בבקשה לתור דחוף וציינתי שאמי סובלת וכבג לא אכלתי יותר מ-24 שעות ושוב – לא נתנו לי שום מענה. הבטיחו שיחזרו ולא חזרו. שהתקשרתי שוב ענתה לי נציגה שאמרה שאין לה מה לעשות וניתקה לי את הטל'. כמובן שפניתי לפניות הציבור וכלום לא קרה. אני מרגישה מופקרת ושאני סובלת שוב ושוב בגלל ההתנהלות הרשלנית הזו.. יש משהו לעשות? תודה