צורפתי לביטוח ללא ידיעתי

  • מאת
    דיון
  • #43322 הגב
    נאדר
    מנהל בפורום

    הופתעתי בימים אלה לגלות חיוב בכרטיס אשראי לטובת חברת מנורה מבטחים, עבור ביטוח חיים.ואחרי בדיקה אחורה התברר לי שהם ששה חודשים אחורה גובים ממני כסף, אני סבור ובטוח שלא יצרתי קשר ולא ביצעתי ולא רכשתי ביטוח דרכם ולא דרך סוכן כלשהוא, אני מבוטח דרך מקום העבודה כולל הרבה תנאים,שלחתי להם בקשה לביטול העסקה והחזר,וביקשתי לשלוח לי את ההצעה שכוללת פרטי הסוכן שביצע,ונדהמתי לראות חתימות רבות לא שלי,פרטים כמו גובה,משקל,טלפון,עיסוק לא שלי,חוץ מהת"ז וכרטיס אשראי הם שלי, האם יש מקום לתבוע אותם?אני לא אסתפק בהחזר והפסקת עסקה, כי זה מרתיח מדי.אם כן מה עלי לעשות??

מציג 0 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #43323 הגב
      עו"ד רפאל אלמוג
      אורח

      נאדר שלום,
      לא ברור כיצד הגיעו אם כך פרטי האשראי לידי חברת הביטוח וככל ולא הגיעו דרכך, הרי שמדובר בעבירה חמורה מאוד. מומלץ לפנות לבירור מול חברת האשראי והגשת תלונה למשטרת ישראל.
      יחד עם זאת, צריך להביא בחשבון שאם היה מדובר בגניבה ל פרטי האשראי שלך על ידי צד שלישי, סביר כי היה עושה עימו שימוש עצמי ולא רוכש ביטוח עבורך.אם הינך מבוטח במנורה מבטחים בביטוחים אחרים, ייתכן והפרטים שלך שמורים אצלם.
      האם ביצעת עסקה טלפונית כלשהי?

      בברכה,

      עו"ד רפאל אלמוג

      • #43324 הגב
        נאדר
        אורח

        תודה על תגובתך, אחרי בירור מול החברה. אומרים לי שביצעתי את הביטוח מול סוכן באופן פרונטלי, ביקשתי את ההצעה הכתובה והופתעתי עוד יותר שההצעה כוללת חתימות לא שלי, פרטי גובה, משקל, עיסוק, עישון ומצב משפחתי לא שלי בכלל. אבל ת'ז ושם ופרטי אשראי הן כל שלי. בנוסף אני מדגיש שלא היה לי שום תקשורת לא טלפונית ולא פרונטלית עם אף אחד מטעם כל ביטוח. לא בהווה ולא בעבר בכלל. ואפילו לא קיבלתי פוליסה אחרי תאריך ההצעה עד היום. ואם הפרטים שלי אצלהם לפחות צריכים להיות נכונים לא? האם שווה לי תביעתם? אם כן. איפה? האם כדאי לי להתלונן במשטרה? האם להסתפק בהפסקת הביטוח ובקשת החזר הסכום שנגבה? לגבי חברת האשראי אומרים לי שקיבלנו טופס חתום כולל פרטיך והתחלנו לחייבך. למרות שגם אצלהם ביקשתי הכחשת עיסקה. תודה וסליחה על ריבוי השאלות.

      • #43325 הגב
        עו"ד רפאל אלמוג
        אורח

        שלח אלי את ההצעה ושוחח עימי טלפונית.
        אתה יכול להשאיר פרטים באמצעות טופס יצירת הקשר באתר.
        בכל אופן, הנושא די מוזר כי בפועל, מאחר והביטוח נעשה עבורך, סביר שהוא נערך על ידי סוכן כלשהו / נציג מטעם חברת הביטוח. קשה לי להאמין שהפרטים הגיעו לידי סוכן סתם כך. האם הם ביררו עם הסוכן מהיכן הפרטים? האם אתה מכיר את הסוכן?

מציג 0 תגובות משורשרות
מענה ל־צורפתי לביטוח ללא ידיעתי