שאלות

  • מאת
    דיון
  • #42026 הגב
    שיר חמם
    מנהל בפורום

    אני הולך עם מכשיר עזר מאז התאונה,ואנשים רבים שואלים אותי אם עברתי תאונה ואיך וכו'..ואם זה תאונת דרכים.כול פעם אני עונה משהו אחר(זה ממחלה,זה מתאונה וכו'…)קראתי שחוקרי חברת הביטוח יכולים להתחזות למישהו אחר ולהקליט את השיחה.מה לעשות במקרה כזה?
    להיות גס רוח ולא לענות לאנשים?לענות שזה מתאונה ולא למסור עוד פרטים?כי האנשים בישראל חטטנים מאוד ….
    ושאלה אחרונה- איך מקבלים פיזית את הכסף של הפיצוים?זה בא בצ'ק שמפקידים לחשבון הבנק?

מציג 0 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #42027 הגב
      עו"ד רפאל אלמוג
      אורח

      שיר, ככל והינך מיוצג יש לדבר משמעות רבה.
      שכן, כאשר נפגע מיוצג, אין לו כל חובה לשתף פעולה עם נציגי חברת הביטוח.
      יתרה מכך, אסורה פנייה ישירה אליך על ידי נציג / חוקר מטעם חברת הביטוח.

      בברכה,

      עו"ד רפאל אלמוג

      • #42028 הגב
        שיר חמם
        אורח

        אני מיוצג ע"י עו"ד(אבל לא כול כך מרוצה) וכבר כמה פעמים חוקרי חברת הביטוח פנו אלי/משפחתי/שכניי כדי לדלות מידע כנראה.העו"ד לא אמר לי כלום על כך!

        אבל אשמח לקבל תשובות לשאלות שלי ,בכללי מה היית ממליץ לעשות להיות גס רוח ולא לענות לאנשים?לענות שזה מתאונה ולא למסור עוד פרטים?משהחו אחר?
        ולגבי שאלתי השנייה, איך מקבלים בכלל פיזית את הכסף של הפיצוים?זה בא בצ'ק שמפקידים לחשבון הבנק?

      • #42029 הגב
        עו"ד רפאל אלמוג
        אורח

        מותר לחוק מטעם חברת הביטוח לערוך בירור ברבים, אך אסור לו לפנות אליך במישרין, בשעה שהינך מיוצג. פנייה שלא באמצעות עורך הדין, מהווה הפרה בוטה של זכות הייצוג ואף עבירה אתית של עורכי הדין של חברת הביטוח. לפיכך, ככל ופונה אליך חוקר של חברת הביטוח יש להפנותו לעורך הדין המייצג. לדעתי, ככל ואינך יודע מי הגורם עימו הינך משוחח, עדיף לא לשוחח על הנושא. בטח לא למסור פרטים שאח"כ יסבכו את ההליך המשפטי.
        לגבי התשלום – הוא נעשה באמצעות עורך הדין. במקרה של פשרה / פסק דין, התשלום מועבר אל עורך הדין אשר מנכה את שכרו ומעביר את יתרת הפיצוי ללקוח.

        בריאות והצלחה!

        בברכה,

        עו"ד רפאל אלמוג

מציג 0 תגובות משורשרות
מענה ל־שאלות