תאונת דרכים במהלך צבא בשנת 2014

  • מאת
    דיון
  • #53899 הגב
    יסמין
    אורח

    שלום רב,
    במהלך נסיעה לבסיס באוטובוס הנהג בלם בלימת חירום ואני עפתי למושב שמולי ועליי נפלו עוד כמה אנשים . הפגיעה הייתה קליקים בלבד ושוק של המקום , אמרתי לעצמי אשתחרר מהצבא ואתן לטיפול לרופא בקופת חולים שלי . לאחר כשנה השתחררתי ומיד ניגשתי לרופא , הרופאה לפי דעתם של מומחים אחרים התרשלה בכך ששלחה אותי לפיזיתרפיה ולא לניתוח . אציין כי המצב החמיר לאט לאט מיום התאונה . בבדיקתה הייתה לי פתיחה קצרה מהנורמה ,נעילות , וקליקים חזקים . טופלתי בטיפול שצויין לי אך הפיזטרפיסטית הראשית אמרה כי עליי לעבור למחלקת שיקום שיבא . לאחר התייעצות עם מומחה שני נאמר לי כי עליי לעבור ניתוח מיידי מאחר והפתיחה הגיעה ל16 מ"מ בלבד . עברתי ניתוח ,עברתי שיקום אך הניתוח במקום לעזור החמיר , הניתוח טיפל בבעיה שהייתה אך הביא איתו מכלול של בעיות שלא היו , למשל שריפות ונימול של חצי פנים , רעשים באוזן הניתוח , סחרחורות כאבי תופת , סטייה של הלסת וכו' . לפי פענוח של רופא לmri , קבע כי הסיבה לכך היא שהרופא משך את הדיסק יותר מידי .
    כעת אני צריכה לעבור ניתוח שני אך הפעם זה לא טיפול לשורש הבעיה , אלה כיבוי שריפה , הזרקות של סטרואידים+ חומצה היאלרונית + שטיפה של המפרק . הרופא המנתח שלי לא מספק לי תשובות למה ומה קורה לי אומר " אולי את לחוצה נפשית וזו הסיבה , את מודעת מידי למצב הרפואי שלך " ! עדיין לא מצאתי עורך דין טוב , אשמח לקבל הערכה של התיק ותגובה מקצועית בכללי , לקרוא את דעתכם

מציג 0 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #53902 הגב
      עו"ד רפאל אלמוג
      מנהל בפורום

      שלום יסמין,
      די קשה להתייחס ללא עיון במלוא התיעוד הרפואי.
      ככל ומדובר בהמשך ישיר של הטיפול בתאונה, גם אם קיימת רשלנות בטיפול הרפואי, הרי שמקור הפיצוי בתביעת ביטוח החובה (במקרה שלך ישנה אפשרות לתבוע לפי חוק הנכים, צריך לבחון את האלטרנטיבות).
      ככל ומדובר ברשלנות שמנתקת את הקשר הסיבתי לתאונה, הרי שניתן להגיש תביעה בעילה נפרדת. אך כאמור, לא ניתן על בסיס המתואר לקבוע זאת ויש לבחון את המקרה בצורה יסודית ופרטנית.
      המון בריאות והצלחה.

      בברכה,

      רפאל אלמוג, עו"ד

מציג 0 תגובות משורשרות
מענה ל־תאונת דרכים במהלך צבא בשנת 2014