תאונת דרכים עם נזקי גוף

  • מאת
    דיון
  • #56441 הגב
    עדן
    אורח

    היי עשיתי תאונת דרכים ונכנסתי בהם מאחור בהתחלה זה היה נזקי רכוש ואז זה היתפתח לנזקי גוף.. הם התפנו לבית חולים.. מה עכשיו יכול לקרות לי מבחינת משטרה?. הלכתי להגיש היום טופס תאונה אמרו לי תוך 21 יום תשובה

מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • #56861 הגב
      הרצל
      אורח

      בשנת 2013 חודש 10 עברתי תאונת דרכים שהיא תאונת עבודה נפגעתי בכתפיים הרצועות נקרעו קיבלתי בביטוח לאומי 24%נכות משוקללת הביטוח של הרכב התקשר אלי לאחר 2016 והציעו לי 10000 ש"ח היות ואני נפגעתי בעבודה בתאריך 14 04 2016 ב דימנציה קשה לא היתי מרוכז ולא מודע לאורח חיים שלי אני לתומי לקחתי את הסכום חשבתי שכך זה נהוג האים אפשר לערער לביטוח לגבי המקרה שלי

      • #56876 הגב
        עו"ד רפאל אלמוג
        מנהל בפורום

        הרצל שלום,

        ככלל, בעת שחותמים עם הסכם כגון דא, אין דרך לחזור ממנו, לא כל שכן בחלוף מספר שנים ממועד החתימה. יחד עם זאת, מדובר במקרה מורכב ועלי להבין את מלוא הנסיבות, ובפרט את מצבך הרפואי בעת חתימתך על ההסכם שהוצע לך.
        מכל מקום, מומלץ להיוועץ בעו"ד העוסק בתחום.

        בברכה,
        רפאל אלמוג, עו"ד

    • #56878 הגב
      עו"ד רפאל אלמוג
      מנהל בפורום

      עדן שלום,
      שאלתך נוגעת לתחום הפלילי, וזהו פורום תאונות דרכים, בכל הקשור לפן הנזיקי של הנושא. לכן, יש להפנות את השאלה לעו"ד הרלבנטי העוסק בתחום הפלילי.
      מכל מקום, אציין כי אם כתוצאה מתאונת הדרכים נגרם לך נזק כלשהו, אזי ניתן להגיש תביעה לפיצוי בגינו, נגד החברה המבטחת את רכבך בביטוח חובה.

      בברכה,
      רפאל אלמוג, עו"ד

מציג תגובה משורשרת 1
מענה ל־תאונת דרכים עם נזקי גוף