תביעת נזיקין?

  • מאת
    דיון
  • #43764 הגב
    מירי
    מנהל בפורום

    ניהלתי הליך תביעת אבדן כשר עבודה נגד מנורה מבטחים שדחתה את תביעתי לאחר וועדה רפואית , לאחר ערעור הפנתי לוועדה רפואית עליונה, אשר פסקה לי 100 אחוז נכות , ולאחר עוד זמן שילמה לי מנורה עבור כמעט 3 שנים אחורה , והתחלתי לקבל פנסייה חודשית . כל ההליך התארך מצידם מעל ומעבר לסביר . את התשלום קיבלתי כולל הצמדות למדד . אך לא קיבלתי ריבית או פיצוי , כל השנים האלו כתבתי מכתבים ותלונות כל זאת תוך כדי שאני בלחצים כלכליים , אישיים ורפואים, שאני מאמינה שגרמו לי להחמרה במצבי האפואי . חייתי מהלוואות ושילמתי ריביות לבנקים ולכרטיסי אשראי . כתבתי להם מכתב בו אני דורשת תשלומי ריבית , על הפיגורים , וכן החזר הוצאות כמו נסיעות , תשלומים לרופא תעסוקה ועשרות טלפונים ומכתבים רשומים . מכתבי זה כמו כל האחרים בעבר באופן שיטתי לא נענה. האם יש מקום לתביעת ניזקין? האם יש לתביעה זאת סיכוי?

מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • #43765 הגב
      עו"ד שירי גליקמן
      אורח

      מירי שלום.

      כל עוד קיבלת את מלוא התשלומים המגיעים לך על פי הפוליסה, זה יהיה בהחלט בעייתי לדרוש פיצויים מעבר, כביכול במסגרת פיצויים "עונשיים". עלייך לוודא שאכן קיבלת בדיוק את כל מה שמגיע לך על פי הפוליסה, ואם לא- ניתן לשקול הליכים משפטיים כנגדם.

      המשך יום נעים,
      שירי גליקמן, עו"ד
      אלמוג-שפירא, משרד עורכי דין

    • #43766 הגב
      מירי
      אורח

      תודה על תשובתך המהירה והכנה. רציתי להעיר ולהאיר שמובן לכן מדוע מנורה מבטחים על אף תקנוניה נוהגת כך , במקרה שלי ואני מניחה שיש מאות כאלו , מעכבים בכוונה חודשים ושנים את הטיפול בתביעה , כך שלא נותנים גם למפקח על הביטוח , להפריע להם . כמעט תמיד וועדה רפואית תקבע פחות אחוזי נכות מהנדרש , ובמקרה שלי 0 אחוז לעומת 100 אחוז שנקבע בביטוח לאומי . גם אם יהה ברור שבסוף הם ישלמו כדאי להם לדחות ולדחות . הכספים המעוכבים ללא סיבה מוצדקת , תורמים לעשיית הון של החברה [ שהפרטה ] ומשמשת בין השאר לשכר מנהחיה הבכירים שמקבלים בונוסים שמנים , גם אם הם מפסידים ובנתיים מאות ואלפי חולים [ שייתכן שימותו ממחלתם בנתיים] אין להם ממה להתקיים וצריכים להתפשר לפעמים גם על תשלום לצרכיים רפואיים . לא ייתכן שהמחוקק לא ייתן את דעתו על כך , שלא ינקטו סנקציות כנגדמ מעניינת אותי דעתכם \ בנידון ועמדתכם .

      • #43767 הגב
        עו"ד שירי גליקמן
        אורח

        מירי שלום.

        אכן חברות הביטוח נוהגות למשוך את הזמן, אך לפי החוק עליהם לברר חבותם תוך "זמן סביר", כאשר אין התניה מפורשת תוך כמה זמן נחשב זמן סביר.
        ככל והינך סבורה שנהגו בעניינך שלא בתום לב, בהחלט תוכלי לפנות למפקח על הביטוח עם פירוט תלונותייך על מנת שיבדוק את העניין לעומק.

        המשך יום נעים,
        שירי גליקמן, עו"ד
        אלמוג-שפירא, משרד עורכי דין

מציג תגובה משורשרת 1
מענה ל־תביעת נזיקין?