תביעת פנסיית נכות\ אבדן כשר עבודה ממנורה מבטחים

  • מאת
    דיון
  • #42331 הגב
    מירי
    מנהל בפורום

    אני מוכרת בביטוח לאומי כנכה [ קבוע 60 אחוז ] זמנית 100 אחוז , יש לי הסדר ריסק עם מנורה מבטחים . הגשתי לפני 8 חודשים תביעה , ועדיין לא הסתיים הטיפול בה אני לא עובדת כבר כמעט שנתיים והגעתי כמעט לפת לחם . הם קיימו וועדה רפואית בלעדיי לפני 4 חודשים ולא שלחו לי החלטה לא חיובית ולא שלילית , כל מידע רק בטלפון על ידי נציגי שרות שלא מוסמכים לתת תשובות , רק לפני כמה ימים לאחר תלונה שהעברתי למפקח על הביטוח במשרד האוצר קיבלתי תשובה שהוועדה הרפואית החליטה שחלק ממחלותי קודמות למועד תחילת הביטוח וחלק " חדשות " לא החליטו אחוז אכדן כשר עבודה , וביקשו להזמין אותי ץ זה היה לפני 4 חודשים , ניכתב לקונית שזימון לוועדה ישלח אליי בנפרד . מאחר ואני אחות במקצועי ועבדתי עם חומר רפואי , היו לי הרבה השגות לקביעות רפואיות ושלחתי היום מכתב מלווה מסמכים רפואיים , לגבי כל אותם הדברים שהתעלמו מהם או שטעו לדעתי , שלחתי רשום ישר לחברה , אך אני לא בטוחה שייתיחסו , בעבר יכולתי לעשות זאת רק דרך נציגי שרות . ביקשתי לקבוע את הוועדה תוך שבועיים שלושה . אני יכולה להתמודד עם העיהיינים הרפואיים , אך לא עם התקנות והבירוקרטיה המכוונת . אני זקוקה לעורך דין המתמחה בנואים אלו ובתקנון של מבטחים שילווה אותי , וייעשה זאת פרו בונו בתמורה אני מוכנה בשמחה לעזור באירגון חומר רפואי לוועדות במלל ובביטוחים פרטיים של לקוחות נזקיקים אחרים כו אני יכולה לייעץ בנושא של הערכות סיעודיות . אשמח עם מישהו "ירים את הכפפה " מיידית

מציג 0 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #42332 הגב
      עו"ד רפאל אלמוג
      אורח

      מירי שלום,
      מבחינה משפטית איני חושב ששליחת המכתב האחרון היה מהלך נכון, לאור הנחיות המפקח על הביטוח ופסיקת בית המשפט העליון. למעשה, אפשרת לחברת הביטוח לבצע "מקצה שיפורים" נוסף, במקום לכבול אתה לטענותיה במכתב הראשון.
      על פי חוק, היה על חברת הביטוח להודיע עמדתה (חיובית/שלילית) בדבר תשלום תגמולי הביטוח, זה מכבר.
      לגופו של עניין, נשמח לסייע לך בבירור זכויותיך.
      מציע לך לפנות אלינו באמצעות טופס יצירת הקשר שבאתר זה.
      נשמח לסייע.

      בברכת בריאות ורפואה שלמה,

      עו"ד רפאל אלמוג
      אלמוג-שפירא, משרד עו"ד

      • #42333 הגב
        mira
        אורח

        לא קיבלתי תשובה שלילית או דחייה . וועדה רפואית שהתכנסה מטעמם בלעדי החליטה בעצם לא להחליט רק קבעו באלו מחלות שיש לי יחליטו לקבוע ואילו לא . וביקשו לזמן אותי , זה היה ב17 ביוני . אילו הייתי מקבלת דחייה יכולתי אולי לפעול מייד משפטית . אך החברה עיכבה את המכתב עם הפרוטוקול עד לתחילת אוקטובר וגם זה נישלח לאחר תלונה לפניות הציבור במשרד האוצר . כתבו שישלחו הזמנה להופיע בפני הוועדה בנפרד ולא עשו זאת עד היום . השאלה שלי מהו טווח הזמן המותר להם לענות ולהענות , את המכתב הנוסף כתבתי , ופעם ראשונה ישירות עליהם ורשום ולא דרך נציגי השרות , כמו המקובל אצליהם כי ביקשתי לערוך את הוועדה בסוף אוקטובר או תחילת נובמבר כי עדיין בהליכים רפואיים ומחכה לתשובות בדיקות . הם לא ענו לי עדיין , ולא אישרו קבלה [ כמו במקרים קודמים] האם יש הוראות ברורות לגבי לוחןת זמנים . שאלתי האם לערב אתכם או עורך דין אחר בשלב זה או בשלב שאקבל החלטה כלשהי חיובית או שלילית . והאם התערבות משפטית יכולה לעכב זמנים . כי פרוש הדבר שלא אקבל תגמול כלשהו ומהר , פרושה שלא אוכל אפילו לקנות מזון ולשלם נסיעות אגרות וכו . האם יש דרך לאלצם לשלם מקדמה , ופיצויים ? ובקשר לתשלום לכם במקרה שאחליט לשכר שירותכם ? באיזה מהירות תוכלו לפעול ? ומה ומתי התשלום.

      • #42334 הגב
        עו"ד רפאל אלמוג
        אורח

        מירי, על פי חוק חוזה הביטוח על חברת הביטוח להעביר עמדתה בתוך 30 ימים ממועד קבלת מלוא הפרטים הדרושים לה לשם קבלת החלטה אודות התביעה. באם ניתנה עמדתה, וכעת ממתינים לעמדה נוספת, הרי שתקופה נוספת בת 30 ימים היא סבירה. שהרי, חברת הביטוח כבר נתנה את עמדתה, ואת כעת ביקשת התייחסות נוספת.
        אני לא חושב שיש מקום לערב עורכי דין בשלב זה, טרם ניתנה עמדת חברת הביטוח תשובה סופית.

        באם תידחה תביעתך, צרי עימי קשר ונבחן את חוקיות נימוקי הדחייה (ככל ותידחה).

        אני לרשותך בכל עת, ולכל שאלה.
        בברכה,

        עו"ד רפאל אלמוג
        אלמוג-שפירא, משרד עו"ד

מציג 0 תגובות משורשרות
מענה ל־תביעת פנסיית נכות\ אבדן כשר עבודה ממנורה מבטחים