בירור זכות תביעה ביטוח לאומי

  • מאת
    דיון
  • #40836 הגב
    ברוריה
    מנהל בפורום

    אני עובדת בקביעות באותו מקום עבודה 25 שנה.
    מזה כשנה וחצי אני סובלת מכאבים נוראיים במפרק ירך ימין וברך שמאל ופריצות דיסק בגב .שלושה צילומי M.I.R הראו בירך ימין שחיקת סחוס בדרגה 4+ אני מטופלת במרפאת כאב וקיבלתי אין ספור זריקות סטרואידים וכדורים די חזקים לשיכוך כאב פיזיוטרפיה
    הידרוטרפיה ועוד טיפולים שונים.
    כמו כן טופלתי בבי"ח במרכז הארץ עי" זריקות ריפוי עצמי(אורטוקין) באופן פרטי הטיפול עלה יקר מאוד וללא שינוי.לא קיבלתי שום החזר לא מהקופה ולא מחב'
    הביטוח.מצבי הרפואי כיום הוא קשה מנשוא. מתהלכת עם קביים ומוגבלת בתנועה.יש ברשותי תג נכה מטעם משרד התחבורה שמסייע לי להתנייד איכות חיי ירדה דרסטית.
    אני שוקלת ניתוח החלפת מפרק וטיפול בברך לגבי פריצות הדיסק בגב כנראה שאצטרך לחיות עם זה עד שאפתור את הבעיות הרפואיות אותן ציינתי.
    שאלתי לסיכום האם יש לי הזכות לתבוע את ביטוח הלאומי?אם כן איך עושים זאת? האם אזדקק לעו"ד במקרה זה?אודה לכם מאוד לקבלת מענה מהיר.
    תודה רבה.

מציג 0 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #40837 הגב
      עו"ד שירי גליקמן
      אורח

      ברוריה שלום.

      לא ציינת בפנייתך באיזו עבודה הינך עובדת.
      באם תוכיחי כי מצבך הרפואי נגרם לך תוך כדי ועקב עבודתך ותוכיחי קשר סיבתי בין העבודה לבין הנזק שנגרם לך, תוכלי לפנות לענף נפגעי עבודה בביטוח לאומי לצורך הכרה כפגיעה בעבודה ולקבלת קצבת נכות מעבודה.
      באם לא תוכלי להוכיח פגיעה בעבודה וללא כל קשר לענף נפגעי עבודה, יש באפשרותך לפנות לענף נכות כללית, שם תגיע לך קצבת נכות כללית באם תיקבע לך על ידי וועדה רפואית נכות של 60% ומעלה (או 40% באם הינך סובלת מליקויים נוספים אשר אחד מהם הינו בשיעור של 25% לפחות) וכן אם בנוסף לתנאי הנכות תוכיחי כי כתוצאה ממצבך הרפואי חלה הרעה של לפחות 50% ביכולת ההשתכרות שלך.
      כמו כן, הייתי ממליצה לך לבחון פוליסות פרטיות בעניין אובדן כושר עבודה.
      לצורך בחינה מעמיקה של הדברים וכדי למצות את מלוא זכויותייך אני ממליצה לך לפנות לעו"ד הבקיא בתחום.
      באם תרצי, באפשרותך לפנות אל משרדנו באמצעות דף יצירת הקשר שבאתר.

      בברכת בריאות שלמה ושבוע טוב,
      שירי גליקמן, עו"ד
      אלמוג – שפירא, משרד עורכי דין.

מציג 0 תגובות משורשרות
מענה ל־בירור זכות תביעה ביטוח לאומי