- This topic has תגובה 1, משתתף 1, and was last updated לפני 3 שנים, 6 חודשים by .
-
דיון
-
אני עוזרת לבת משפחה נכה, קרן פנסיה הכירה באמצעות ועדה רפואית בה כנכה אובדן כושר עבודה משנת 2005, ואף שילמה לה קצבת נכות החל משנת 2005.
מדי מס' שנים הקרן מקיימת ועדות רפואיות לבחינת חידוש הנכות, בועדה הרפואית האחרונה נרשם בפרוטוקול שהנ"ל חולה החל משנת 2008 (במקום החל משנת 2005 ), גם בועדה לפני הועדה האחרונה נפלה אותה טעות בפרוטוקול.
מאחר ולא מדובר פה בטעות שמשנה את הזכאות, מהסיבה שכבר הוכר ושולם בפרוטוקול בעבר החל משנת 2005, ברצוני לפנות במכתב ולציין טעות זו שנפלה, ויש לי מס' שאלות עקרוניות לגבי מכתב כזה:
1) למי להפנות מכתב זה? לועדה הרפואית? או לגורם אחר בקרן הפנסיה?
2)האם לציין במכתב זה רק את הטעות שנפלה כעת בועדה האחרונה, או לציין שאתה טעות נפלה גם בועדה שמלפני הועדה האחרונה?
3) האם כדאי לצרף למכתב את החלטת או פרוטוקול הועדה הרפואית שהכירה בעמיתה כנכה משנת 2005?
4) האם פרט לציון הטעות שנפלה, כדאי לבקש במכתב שגם יתקנו טעות סופר זו שנפלה בפרוטוקול ?(וכי המכתב אינו מהווה ערעור ואני רואה בתיקון טעות זו כתיקון שאינו מצריך ערעור).תודה רבה