מכתב תיקון עקב טעות בפרוטוקול ועדה רפואית

  • This topic has תגובה 1, משתתף 1, and was last updated לפני שנה 1 by עו"ד רפאל אלמוג.
  • מאת
    דיון
  • #58696 הגב
    ענבל
    אורח

    אני עוזרת לבת משפחה נכה, קרן פנסיה הכירה באמצעות ועדה רפואית בה כנכה אובדן כושר עבודה משנת 2005, ואף שילמה לה קצבת נכות החל משנת 2005.
    מדי מס' שנים הקרן מקיימת ועדות רפואיות לבחינת חידוש הנכות, בועדה הרפואית האחרונה נרשם בפרוטוקול שהנ"ל חולה החל משנת 2008 (במקום החל משנת 2005 ), גם בועדה לפני הועדה האחרונה נפלה אותה טעות בפרוטוקול.
    מאחר ולא מדובר פה בטעות שמשנה את הזכאות, מהסיבה שכבר הוכר ושולם בפרוטוקול בעבר החל משנת 2005, ברצוני לפנות במכתב ולציין טעות זו שנפלה, ויש לי מס' שאלות עקרוניות לגבי מכתב כזה:
    1) למי להפנות מכתב זה? לועדה הרפואית? או לגורם אחר בקרן הפנסיה?
    2)האם לציין במכתב זה רק את הטעות שנפלה כעת בועדה האחרונה, או לציין שאתה טעות נפלה גם בועדה שמלפני הועדה האחרונה?
    3) האם כדאי לצרף למכתב את החלטת או פרוטוקול הועדה הרפואית שהכירה בעמיתה כנכה משנת 2005?
    4) האם פרט לציון הטעות שנפלה, כדאי לבקש במכתב שגם יתקנו טעות סופר זו שנפלה בפרוטוקול ?(וכי המכתב אינו מהווה ערעור ואני רואה בתיקון טעות זו כתיקון שאינו מצריך ערעור).

    תודה רבה

מציג 0 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #58740 הגב
      עו"ד רפאל אלמוג
      מנהל בפורום

      ענבל שלום,

      הסמכות לתקן טעות סופר נתונה לוועדה שנתנה את ההחלטה. על כן, אמליץ לשלוח את המסמכים המוכיחים כי נפלה טעות סופר לנציגי קרן הפנסיה, למען יפנו לאחר מנציגי הועדה בצירוף בקשה לתיקון טעות זו. ברשות נציגי קרן הפנסיה לתקן את הטעות אף ללא צורך להידרש לעמדת נציגי הוועדה, מקום שהדברים ברורים וידועים להם.
      מכל מקום, מומלץ להיוועץ בעו"ד הבקיא בתחום.

      בברכה,
      רפאל אלמוג, עו"ד

מציג 0 תגובות משורשרות
מענה ל־מכתב תיקון עקב טעות בפרוטוקול ועדה רפואית