שתי תאונות בהפרש של שבוע וחצי

  • This topic has 3 תגובות, 2 משתתפים, and was last updated לפני 6 שנים by עו"ד רפאל אלמוג.
  • מאת
    דיון
  • #53120 הגב
    טליה
    אורח

    שלום.אני נהגת כבר 10 שנים. אף פעם לא היו לי תאונות מקודם. . היו לי 2 תאונות דומות בשבועיים אחרונים. תאונה ראשונה בדרך לעבודה הרכב פגע בי מאחורה בפניה ימינה בצומת. תאונה שניה כבר לא תאונת עבודה גם רכב פגע מאחורה. בתאונה ראשונה עוד אפשר להגיד שבלמתי קצת פתאום. בתאונה שניה נראה שהנהג לא הסתכל על הכביש. ואני עצרתי מאד בהדרגה לתת לרכב זכות קדימה. מאז התאונה הראשונה אני לא מרגישה טוב. הרכב לא נפגע. אני לא עובדת כבר שבועיים. ממש חולה. כאבי ראש והגב. סחרחורות. לחץ בראש, עיניים, כאבי שרירים, חולשה. תאונה שניה הייתה לפני יומיים. גם הרכב פגע בי מאחורה. אחרי ימימה התחלתי להרגיש החמרה קשה בכאבי גב. השאלה אם אני מדווחת על תאונה שניה האם זה לא יזיק לי, יגידו שאני גרמתי לתאונות. כי זה תוך שבוע וחצי אחת מהשניה. אפילו שאומרים שמי שפוגע מאחורה הוא תמיד אשם.

מציג 2 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #53122 הגב
      עו"ד רפאל אלמוג
      מנהל בפורום

      שלום טליה,
      מבחינת חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים וזכויותיך לפיצוי כספי בגין הנזקים שנגרמו לך, מאת מבטח החובה שביטח את השימוש ברכב שבו נהגת, אין רלבנטיות ל"אשם", קרי לאחריות בתאונה.
      החוק קבוע אחריות מוחלטת לפיצוי במקרה של תאונת דרכים.
      לכן, השאלה אינה אם מגיע לך פיצוי, אלא מה שיעור הפיצוי שמגיע לך בעקבות התאונה.
      בריאות והצלחה!

      בברכה,

      רפאל אלמוג, עו"ד

    • #53172 הגב
      טליה
      אורח

      תודה. עוד שאלה. את התאונה הראשונה רשמתי בקופ"ח באותו יום. רשמתי אותה גם במשטרת התנועה. אבל אחרי תאונה השניה הלכתי לרופא וסיפרתי לו. אבל לא ידעתי אם כדאי לרשום את התאונה השניה שלא יעשה בלבול בין הביטוחים ובסוף אף אחד לא ישלם פיצויים. גם רופא לא ידע להגיד אם זה כדאי. אבל כל כמה ימים הרופא רשם איך אני מרגישה. האם זה יהיה בסדר שעכשיו אני ארשום את התאונה השניה בקופ"ח? 3 שבועות אחרי התאונה השניה ואם לא יוכלו לעשות לי בעיות על זה שדיווחתי מאוחר? או שעדיף להשאיר את זה כך שרק תאונה אחת רשומה? חשבתי שכדאי לדווח גם על הפוגע השני שדפק אותי מאחורה (כשהיה לו הרבה זמן להספיק לעצור) כי הוא לא הסתכל על הכביש. כנראה היה עסוק בפלאפון.

    • #53180 הגב
      עו"ד רפאל אלמוג
      מנהל בפורום

      אם זה אותו מבטח, מה הבעיה?
      לחילופין, אם אלו מבטחים שונים, אך נגרמו נזקים באיברים שונים, גם אין בעיה.
      כל מקרה לגופו. מומלץ להיוועץ עם עו"ד.

      בברכה,

      רפאל אלמוג, עו"ד

מציג 2 תגובות משורשרות
מענה ל־שתי תאונות בהפרש של שבוע וחצי