תאונה בחופשת לידה

  • מאת
    דיון
  • #40065 הגב
    מור
    מנהל בפורום

    במהלך חופשת הלידה שלי, נפגעתי באופן בינוני בתאונת דרכים וסביר שלאחר תום חופשת הלידה לא אוכל לחזור באופן מיידי אל מקום העבודה שלי. מה עלי לעשות כעת? מהן זכויותיי הרפואיות במקרה כזה?

מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • #40066 הגב
      עו"ד רן שפירא
      אורח

      תאונת דרכים מקנה עילת תביעה על פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים. במסגרת חוק זה את זכאית לפיצוי בגין הפסד השתכרות הנובע מהתאונה.

      רן שפירא, עו"ד
      אלמוג – שפירא, משרד עורכי דין

    • #57261 הגב
      חן
      אורח

      שלום,
      במהלך הלחיצות בלידה שברתי את עצם הזנב- הלידה הייתה ארוכה התינוקת הייתה גדולה (4.190) .
      בבית חולים אמרו לי שהכאבים הם כתוצאה ממאמץ בלידה ,טיפול מומלץ "בן גיי" או משהו בסגנון … לא יכולתי לתפקד- להרים את הילדה לשבת לקום- את זה הם ראו ונתנו לי טיפול בקלקסן , חודש אחרי הלידה אמרו לי תשמעי זה לא נורמאלי כך לא נראת אישה אחרי לידה הלכתי לרופאת נשים היא לא יכלה לבדוק אותי מכאבים ושלחה אותי לאורתופד עשיתי צילום מדובר בשבר.
      נגמר לי חופשת הלידה אין לי את היכולת לחזור לעבודה עדיין קשה לי לשבת ממושך לקום במהירות קיבלתי אובדן כושר עבודה אבל מה עושים איתו – אין לי מספיק ימי מחלה -בטוח מעבודה שניה אולי אמרו לי שאפשר לקבל מביטוח לאומי השאלה איזה תביעה זה נקרא??
      והאם רק מביטוח לאומי אוכל לתבוע? את הקרן פנסיה לא משתלם כי בעבודה בצהריים יש לי קרן פנסיה משולמת על עבודה בבוקר שהמשכורת גבוהה יותר אין לי קרן…

      • #57296 הגב
        עו"ד רפאל אלמוג
        מנהל בפורום

        חן שלום,
        באפשרותך להגיש תביעה לנכות כללית מהמוסד לביטוח הלאומי, במסגרתו תיבדקי ע"י וועדה רפואית אשר תבחן את נכותך הרפואית ושיעור אי כושרך, ובהתאם תקבע זכאותך לקצבה כאמור.
        מומלץ להיוועץ עם עו"ד הבקיא בתחום.

        בריאות שלמה,
        רפאל אלמוג, עו"ד

מציג תגובה משורשרת 1
מענה ל־תאונה בחופשת לידה