תביעה בגין פגיעה באפניים

  • מאת
    דיון
  • #41739 הגב
    יונה
    מנהל בפורום

    בקיץ שעבר בעת מפגן האוהלים בשדרת נורדאו בתא נסעתי בשביל המסומן לרוכבי אופניים במהירות נמוכה בגלל צפיפות של האוהלים ואנשים ,הבחנתי בהולכת רגל שהלכה בשביל להולכי רגל שלפתע סטתה ופגעה באופניי שעצרתי מייד.שאלתי לשלומה אף הצעתי עזרתי והיא ציינה שהכל בסדר ,חודש לאחר הארוע אני מקבל מכתב מעורכת דינה המבקש ממני פיצוי על 30000 ש"ח בטענה של פגיעה בגוףף אובדן ימי עבודה וכושר השתכרות של מרשתה המוכרת כדוגמנית עירום,כדי שלא נצטרך להתמודד בבית משפט,ראיתי בכך נסיון סחיטה ולא התיחסתי,לפני מספר ימים קיבלתי מרשם בית המשפט השלום בתא בקשה להתיחסות לבקשתה של התובעת לפטור מדמי אגרה,ביקשתי מהרשם לקבל את כתב התביעה כדי שאוכל להתיחס,בינתיים מודיעה לי המזכירה שתובעים אותי על סכום של 70000 ש"ח,הוצאתי נתונים מהאינטרנט ומסתבר לי שהתובעת מככבת בבתי משפט,זכתה לא מזמן בפיצוי כספי של 143000 שח בגין נזקים לאוסף תמונות של אומנים מפורסמים אוסף תמונות המוערך במאות אלפי שקלים,בחדש האחרון זכתה בבית המשפט העליון באופן חלקי בסכום של 16000 שח כתוספת לסכום של 50000 שח בו זכתה בתביעה בבית דין מחוזי,אני אובד עיצות וכנראה אזדקק לעורך דין הבקיא בנזקי גוף ותאונות שיוכל להתיעץ בו ואולי אף לתבוע את המתלוננת הנראית לי על פניו כסחטנית המעמידה פני מסכן אודה לקורא/ית דברים אלה שיתיחס לסוגיה המועלה כאן

מציג 0 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #41740 הגב
      עו"ד שירי גליקמן
      אורח

      יונה שלום.

      רק אם הולכת הרגל תוכיח כי פגעת בה כי נהגת באופניים בצורה רשלנית, היא תהא זכאית לפיצויים ממך על פי פקודת הנזיקין.
      באשר לסכומים אותם היא דורשת בתביעה- אין לך כל סיבה להתרגש. פעמים רבות הסכומים הנדרשים בכתבי תביעה הינם מוגזמים ומופרכים, והנזקים להם היא טוענת אינם בהכרח משקפים את המציאות.
      על מנת לקבל את הפיצויים הללו, הולכת הרגל תצטרך להוכיח באסמכתאות את ימי המחלה והפסדי ההשתכרות שהיו לה (באמצעות תלושי משכורת), את ההוצאות הרפואיות שהיו לה (באמצעות קבלות), ואת הנזק הרפואי שארע לה (באמצעות מסמכים רפואיים). רק אם היא תביא ראיות ותוכיח את כל הנזקים הללו, היא תוכל לקבל את הפיצויים. לגבי נזק בעתיד- אם התובעת תביא מסמכים רפואיים המעידים על "ראשית ראיה" לנכות שנגרמה לה כתוצאה מהארוע, ימנה ביהמ"ש מומחה שיקבע אם יש לה נכות כתוצאה מהתאונה ואם כן היא תהיה זכאית לפיצויים בעתיד בגין הפסדי שכר שייגרמו לה כתוצאה מהנכות. כמובן שאם היא לא נפגעה באפן משמעותי (כפי שנרשם בפנייתך) ולא יהיו לה מספיק מסמכים רפואיים המעידים על נכות, לא יקבל ביהמ"ש את בקשתה ולא ימנה כל מומחה רפואי שכן מן הסתם לא הוכחה כל נכות.
      באשר ל"עבר" המשפטי שלה והתביעות הרבות אותן היא הגישה, לרוב אין זה משנה את נסיבות התביעה הנוכחית, וכל תביעה נבדקת לגופה, אך ייתכן כי הדבר היחידי עליו זה יכול להשפיע זה התרשמות השופט ממנה באופן כללי והתרשמותו לגבי אמינותה כבעלת דין.
      מאחלת לך בהצלחה בתביעה וכמובן שאם יהיו לך שאלות נוספות, אני כאן לרשותך הן בפורום והן באמצעות דף יצירת הקשר שבאתר.

      לילה טוב,
      שירי גליקמן, עו"ד
      אלמוג – שפירא, משרד עורכי דין.

מציג 0 תגובות משורשרות
מענה ל־תביעה בגין פגיעה באפניים