עורך דין תביעות ביטוח

מלאכת בחירת עורך הדין אשר יטפל לכם בתביעת הביטוח שנדחתה אינה פשוטה ודורשת בחינה מעמיקה בין היתר של ניסיון עורך הדין, בחינת סוג התיקים המנוהלים על ידו, שכר הטרחה הנגבה על ידו ועוד. אם אתם רוצים לדעת למה עליכם לשים לב בעת פגישה עם עורך דין תביעות ביטוח – עיינו בכתבה המלאה.

ההתמודדות עם חברות הביטוח פעמים רבות מייאשת, מתסכלת ונראית כמעט בלתי אפשרית. ניסיון להתמודד לבד מול חברות הביטוח אשר לרשותן אמצעים ומשאבים רבים, עשוי להפוך לכמעט בלתי אפשרי. פעמים רבות ההתעקשות לנסות ולהתמודד בתביעת הביטוח לבד למול חברת הביטוח עשויה אף להזיק מאשר להועיל.

מסיבה זו וסיבות נוספות שתפורטנה להלן, אנו סבורים כי על מבוטח לפעול למימוש זכויותיו על פי פוליסת ביטוח בליווי של עורך דין, וקל וחומר שעליו לפנות אל עורך דין תביעות ביטוח במידה ונדחתה תביעתו לתשלום תגמולי ביטוח.

כיצד לבחור עורך דין תביעות ביטוח?

כמו בכל תחום משפטי, גם בתחום הביטוח קיימים עורכי דין רבים ולרוב אנו מבולבלים ולא יודעים כיצד עלינו לבחור עורך דין תביעות ביטוח. ביחס לשאלה זו, הרחבנו בדיבור בכתבה נפרדת אשר פורסמה באתר ? "כיצד בוחרים עורך דין", ואנו ממליצים לכם לעיין בכתבה.

לשם הנוחות, נחזור ונדגיש כין בין יתר השיקולים לבחירת עורך דין תביעות ביטוח יש לתת דגש על תחום עיסוקו של עורך הדין, עיסוק משרדו, ניסיונו, האם מייצג חברות ביטוח, שיעור שכרו, אופן עבודתו, גישתו ביחס לתיק, הדרך בה הולך לנקוט למימוש הזכויות ולא פחות חשוב הקשר והכימיה שפיתחתם עימו תוך כדי הפגישה.

מה להביא לפגישה עם עורך דין תביעות ביטוח?

אל פגישתכם עם עורך דין תביעות ביטוח, יש להביא את מלוא המסמכים הנוגעים לתביעת הביטוח ודחייתה.

באופן עקרוני ניתן לומר, כי ביחס לכל תביעות הביטוח יש להביא את המסמכים הבאים: הצעת ביטוח, פוליסת ביטוח, לרבות רשימת הביטוח והתנאים הכלליים, מכתב הדחייה של חברת הביטוח וחוות דעת מומחים.
יחד עם זאת קיימים מסמכים נוספים אותם הינכם נדרשים להביא אל פגישתכם עם עורך דין תביעות ביטוח, וזאת בהתאם לסוג תביעת הביטוח.

כך למשל, בתביעה העוסקת בעניין שברפואה, עליכם להביא עימכם את מלוא המסמכים הרפואיים מכל גורם, לרבות בתי החולים, קופות החולים וביטוח לאומי. בתביעות העוסקות בנזקי רכוש, עליכם להביא עימכם צילומים של הנזק, הערכה של הנזק (ככל וישנה), חוות דעת שניתנו על ידי מומחים של חברת הביטוח או אף מומחים מטעמכם ועוד.

מה יבדוק עורך דין תביעות ביטוח במסגרת הפגישה?

עם הגעתכם אל עורך דין תביעות ביטוח, יאזין הלה לנסיבות האירוע, יעיין בפוליסת הביטוח אותה רכשתם ויבחן האם קיימת לכם עילת תביעה כנגד חברת הביטוח וסיכוייה. ככל וקיימת לכם עילת תביעה, יבחן עורך דין תביעות ביטוח האם חלה לא חלפה תקופת ההתיישנות להגשת תביעה לערכאות השיפוטיות.

במידה וימליץ לכם להגיש לערכאות השיפוטיות תביעה נגד חברת הביטוח, יסביר לכם עורך דין תביעות ביטוח אודות הדרכים הנכונות לשם כך. כך למשל, ישקול עורך דין תביעות ביטוח האם הדרך הנכונה היא הגשה של התביעה בסדר דין רגיל, או אולי דווקא בסדר דין אחר כגון סדר דין מקוצר (ככל וניתן). כמובן, שלכל אחת מן הדרכים יתרונות וחסרונות.

במסגרת פגישתכם עם עורך דין תביעות ביטוח, בקשו לקבל בין השאר הסבר מלא אודות הבעיות הקיימות בתיק, סיכויי התביעה, גישתו ביחס לתיק, ניסיונו עם תביעות דומות והלכות בתי המשפט והוצאות ניהול תביעתכם נגד חברת ביטוח.

המלצתנו, הכינו עובר לפגישתכם עם עורך דין תביעות ביטוח רשימת שאלות.

טיפים בבחירת עו"ד ביטוח

האם כרוכה הפגישה בעלות כלשהי ?

לרוב משרדי עורכי דין תביעות ביטוח לא גובים שכר טרחה עבור פגישת ייעוץ וגם במקרה של קבלת הייצוג, שכר הטרחה משולם על פי רוב על בסיס הצלחה ובאחוזים, אם כי בתיקים קשים או קטנים נהוג לגבות שכר טרחה מינימאלי או אחוזים גבוהים יותר.

על כל פנים, דעו, כי במקרה של זכייה בתביעה תיאלץ חברת הביטוח לשאת גם בשכר טרחת עורך דין תביעות ביטוח.

לפיכך בכל מקרה ומקרה של דחיית תביעה, מומלץ להיוועץ עם עורך דין תביעות ביטוח.

לקבלת ייעוץ על ידי עורך דין תביעות ביטוח והערכת סיכויי תביעתכם, באפשרותכם לפנות אלינו באמצעות טופס יצירת הקשר המופיע באתר. פנייה סמוך ככל הניתן למקרה הביטוח או דחייתו, עשויה לשפר את סיכויי תביעתכם ומצבכם המשפטי.

נדגיש, כי פנייתכם חסויה ואינה כרוכה בהתחייבות.

האם הכתבה סייעה לך? כןלא מצאת טעות בכתבה? נשמח לדעת!
הגיבו לכתבה

נשמח לשמוע את דעתכם לגבי המפורט בכתבה.

שאלו בפורום דיני ביטוח

מוזמנים לשאול כל שאלה בפורום מקצועי ולקבל מענה על ידי עורכי דין.

קבוצת "הבית המשפטי למבוטח" בפייסבוק ממתינה לכם

הצטרפו לדיונים מקצועיים בנושא בקבוצת הפייסבוק

פנו אלינו

מוזמנים לפנות לייעוץ מקצועי שיינתן ללא התחייבות ובסודיות מלאה.

תגובות

4 תגובות

  • 11 בדצמבר 2019 בשעה 15:45

    בשיחה שהוקלטה נאמר עי נציג שמספיקה חוות דעת של רופא על מנת לקבל את אחוזי נכות שקבע בפועל רופא פנימי שצץ קבע מחצית

    • 12 בדצמבר 2019 בשעה 14:16

      יעקב שלום,

      שאלתך אינה ברורה. אנא הבהר את שאלתך וציין את הנסיבות והפרטים המלאים של העניין המתואר בפנייתך, לרבות באיזו מסגרת נקבעים אחוזי הנכות, מיהו הרופא שבדק אותך ומה היו קביעותיו המדויקות.

      בברכה,
      רפאל אלמוג, עו"ד

  • 30 ביוני 2018 בשעה 6:34

    שלום מבקש את עזרתך בקבלת ביטוח חיים לצורך קבלת ביטוח למשכנתא.

    • 2 ביולי 2018 בשעה 18:41

      רפאל היקר, נא תשומת ליבך כי איננו עוסקים במכירה או שיווק של ביטוחים, אלא במתן עזרה וסיוע משפטי במימוש הזכויות הביטוחיות. לצורך רכישת ביטוח, עליך לפנות לגורמים מתאימים, כגון סוכני ביטוח / חברות ביטוח. בריאות והצלחה.

התגובה שלך