פנייה מוקדמת מגדילה את סיכוי התביעה

עורך דין לנזקי גוף

פעמים רבות עשויים נסיבות ההתרחשות של נזקי גוף להקנות פיצוי לנפגע. הנפגע יכול להיות זכאי לפיצוי מהגורם האשם/האחראי, מביטוח לאומי, מחברת הביטוח שהוציאה פוליסת ביטוח פרטית ועוד. פנייה מוקדמת אל עורך דין נזקי גוף הבקיא בתחום עשויה לשפר את מצבנו המשפטי ולהגדיל את הסיכוי לקבלת פיצוי.

אם אתם רוצים לדעת כיצד הדבר ישפר את מצבכם המשפטי, אנו ממליצים לכם לעיין בכתבה המלאה.

תפקידו המשפטי של עורך הדין

לעורך הדין תפקיד חשוב בבואו לפעול למימוש זכויותיו של אדם שנגרמו לו נזקי גוף. עורך דין העוסק בתחום נזקי הגוף תמיד מסתכל על התמונה בכללותה על מנת למצות את מלוא זכויות הנפגע.

כך לדוגמא, יכול עורך דין נזקי גוף לטפל בנפגעי תאונות דרכים, אשר במסגרת הטיפול בתיקו מסתבר כי נזקיו מקנים לו זכויות נוספות. זכויות כאלה יכולות להימצא לדוג' במוסד לביטוח לאומי, בפוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה, בפוליסת ביטוח נכות מתאונה ועוד.

יש לכם שאלה להפנות לעו"ד? פורום נזיקין

עורך דין נזקי גוף אינו פועל באופן צר על מנת לטפל באירוע הספציפי שהביא לנזקים (כגון כאמור תאונת דרכים, נפילה בדרך וכיו"ב), והלה מבצע בדיקה מעמיקה על מנת שהנפגע יקבל לרשותו את כל שהוא זכאי לו.

לעבודתו של עורך דין נזקי גוף דרושה מחשבה רבה שכן כל צעד ומהלך שיבצע עלול להשפיע על זכויותיו העתידיות של הנפגע. כך לדוגמא פניה של עורך דין נזקי גוף לביטוח הלאומי בעת קרות תאונת דרכים שהיא תאונת עבודה, יכולה להביא לכך שקביעת שיעור הנכות במסגרת הוועדה הרפואית בביטוח הלאומי תחייב את הנפגע גם בהליך המשפט נגד חברת ביטוח החובה.

על עורך דין נזקי גוף לשקול גם בדיקות מוקדמות על ידי מומחים וכן בחינות של עצם קיומן של עילות תביעה לניזוק נגד "מזיקים" שונים.

נפגעים רבים אינם מודעים לחשיבות הרבה בפניה אל עורך דין נזקי גוף לצורך בחינת מיצוי מלוא זכויותיהם, ובהיעדר פניה למשרד עורך דין נזקי גוף מבצעים הנפגעים טעות ופגיעה בזכויותיהם.

אנו ממליצים לכל אדם שנפגע ונגרמו לו נזקי גוף בשל אירוע מסוים, להתייעץ עם עורך דין נזקי גוף על מנת לבחון את מלוא אפשרויותיו וזכויותיו המשפטיות. רק כך ניתן יהיה להבטיח מימוש נכון ומקצועי של זכויותיכם.

לקבלת ייעוץ משפטי על ידי עורך דין נזקי גוף, באפשרותכם לפנות אלינו באמצעות טופס יצירת קשר המופיע באתר. ייעוץ וליווי משפטי מוקדם עשוי לשפר את מצבכם המשפטי. נדגיש כי פנייתכם חסויה ואינה כרוכה בהתחייבות כלשהי.

האם הכתבה סייעה לך? כןלא מצאת טעות בכתבה? נשמח לדעת!
הגיבו לכתבה

נשמח לשמוע את דעתכם לגבי המפורט בכתבה.

שאלו בפורום דיני נזיקין

מוזמנים לשאול כל שאלה בפורום מקצועי ולקבל מענה על ידי עורכי דין.

פנו אלינו

מוזמנים לפנות לייעוץ מקצועי שיינתן ללא התחייבות ובסודיות מלאה.

התגובה שלך